العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 02-10-2010, 10:56 PM
ahmedagrody ahmedagrody غير متواجد حالياً

ahmedagrody is on a distinguished road
افتراضي عاوز اشتري جهاز لكشف الرادار بس يكون شغال في مصر

ياريت اللي عندوا فكرة عن الرادارات أو عندو واحد يفيدنا و يقولنا ايه احسن الأنواع اللي بتشتغل في مصر و نجيبها بكام عشا انا خلاص اتخنقت من الرادارات . تخيلوا اننا اتمسكت رادار مرتين علي 60 كيلوا بزمتكوا مش حاجة تزهق
قديم 02-10-2010, 11:04 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اشتري جهاز لكشف الرادار بس يكون شغال في مصر

فعﻻ الواحد قرف من الرادارات, و الجهاز ده اكيد حيوفر كتيييير

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 02-10-2010, 11:08 PM
corsair
Guest

متحاولش ومتتعبش نفسك يا ابو حميد لان مع النظام الجديد من الردارات اللي منزلينه مفيش حاجه بتقدر تشوش علي الردار

لاكن في اختراع اسمه السلسله انا عن نفسي مجربتهوش

انك بتركب سلسله معدن في اخر العربية ومع المشي والسلسله بتلمس الاسفلت بتفضي الشحنة الكهربائية بتاعت العربية اللي الردار بيقدر يحدد سرعتك من خلال الشحنة ديه
انا عن نفسي مجربتهاش بس في ناس كتير عاملها اولهم سواقين النقل والميكروباصات وانا شوفت ناس كتير عاملينها
وتقبل تحياتي
قديم 02-10-2010, 11:23 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

مش ﻻزم جهاز التشويش, فيه اجهزة بتكشف وجود الرادار قبله بحاجة بسيطة

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 02-10-2010, 11:39 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

أنا نفسى فعلا أجيب الجهاز ده مش جهاز التشويش جهاز الكشف فيه أجهزة بتكشف الرادار على بعد 10كم و أجهزة من على بعد 300 متر الى 500 متر عشان الواحد مبيتقش نفسوا و هو ماشى اقل من 120