العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 20-04-2009, 08:32 PM
Mahmoud Gaber Mahmoud Gaber غير متواجد حالياً

Mahmoud Gaber is on a distinguished road
سؤال سخيف شويه!! (سيراتو هاي لاين)

انا معايا سيراتو هاي لاين 2009 و عاوز اعرف حاجه عشان اهدي

هي فعلا مفيهاش نور في طفايه السجاير ولا ده في عربيتي و بس
انا مش بشوف مكانها باليل و كذا مره اغلط و الحق نفسي قبل ماطفي السيجاره في الفتيس

ارجو الافاده علي وجه السرعه

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 26-05-2009 الساعة 07:06 AM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 22-04-2009, 02:36 AM
teeero teeero غير متواجد حالياً

teeero is infamous around these partsteeero is infamous around these partsteeero is infamous around these partsteeero is infamous around these parts
افتراضي رد ربما يكون سخيف شوية !!

عارف ان اللي حقوله مالوش علاقة مباشرة بتخصص المنتدى ... بس بجد التدخين ابتلاء مرير في الصحة والمال و البركة و الحسنات .... وربما يكون العيب اللي حضرتك بتحاول تتأكد انه موجود في كل السيراتو الهاي لاين عشان ماتحسش ان بختك وحش ... ربما يكون هذا العيب والازعاج اللي بيسببهولك دافع لاقلاعك عن التدخين وبكده يتحول - في رأيي - الى ميزة و فتحة خير عليك وعلى العربية !
وسؤال هام أريد أن أعرف اجابته ..... ايه أخبار التدخين مع فلاتر تكييف العربية ؟
وقبل أن يصلني الرد أضيف سؤال ثاني : ايه اخبار التدخين مع رئة البني آدم اللي هي حساسة أكتر من فلاتر تكييف العربية خصوصا انها لا بتتغسل ولا بتتنضف ولا بتتغير ؟ ptmnlo123per144
قديم 24-04-2009, 11:53 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال سخيف شويه!!

للاسف فعلا كل العربيات السيراتو من ضمن الحاجات المتشالة منها ضوء الطفاية والولاعة

مش عارف كانت هتفرق معاهم ايه لمبتين لايساوى فى تقديرى جنيه واحد

-----------------------------
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين
م/أحمد اسماعيل
قديم 24-04-2009, 12:46 PM
aif aif غير متواجد حالياً

aif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_su مشاهدة المشاركة

للاسف فعلا كل العربيات السيراتو من ضمن الحاجات المتشالة منها ضوء الطفاية والولاعة

مش عارف كانت هتفرق معاهم ايه لمبتين لايساوى فى تقديرى جنيه واحد
يمكن الجماعة ف كوريا عارفين ان 95% من المصريين مش ح يستعملوها.... وح يرمو السجاير من الشباك ..... فقالو بلاها لمبات وبلاها طفايات .... هي يعني كتر مصاريف
ptmnlo123per111

انا جسمي عليل ودواه النبي ........... وقلبي يميل لزيارة النبي

احمد ابراهيم
قديم 04-05-2009, 09:07 PM
ميمو1 ميمو1 غير متواجد حالياً

ميمو1 is on a distinguished road

السيراتو مافيهاش لمبه فى الطفايه