العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-04-2011, 02:49 AM
cars admire
Guest

افتراضي رد: لمن يريد ان يدخل التاريخ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

شكرا يا احمد باشا على الفكره و ان شاء الله سوف ياتى يوم و مصر هتكون احسن بكتير
مين احمد باشا ؟؟!!
: 14369D~149:
قديم 05-04-2011, 03:06 AM
الصورة الرمزية ahmedsherif1990
ahmedsherif1990 ahmedsherif1990 غير متواجد حالياً

ahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond repute

انا احمد اللى بتسألو عليه
و احب اعرفكم بنفسى
احمد شريف محمود
طالب تجارة القاهرة و اللى كان نفسه يدخل هندسة من زماانو لكن النظام القديم و التنسيق حول مصيرى
و حلمى اللى مش هاكتفى بس بتحقيقه بل تطويره ايضا هو
(صناعة اول سيارة مصرية 100%)
و هيكمل باذن الله تعالى
قديم 05-04-2011, 03:25 AM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsherif1990 مشاهدة المشاركة

انا احمد اللى بتسألو عليه
و احب اعرفكم بنفسى
احمد شريف محمود
طالب تجارة القاهرة و اللى كان نفسه يدخل هندسة من زماانو لكن النظام القديم و التنسيق حول مصيرى
و حلمى اللى مش هاكتفى بس بتحقيقه بل تطويره ايضا هو
(صناعة اول سيارة مصرية 100%)
و هيكمل باذن الله تعالى
: 14369D~149::1 4369D~149:

yours words the same looks like i am talking about my self
typicaL
!!
:sd :
قديم 05-04-2011, 03:45 AM
الصورة الرمزية fire storm
fire storm fire storm غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

fire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the rough
مميز رد: لمن يريد ان يدخل التاريخ

الله عليك يا استاذ احمد فكره جامده جدا جدا من ملاحظتى على الموقع ده ان فيه مهندسين كتير وناس كتيره تخصصها السيارات
احنا عندنا ناس فاهمه كتير ليه منعملش حاجه زى كده و مصر موتورز هى اللى تبدا تطبيق الفكره ديه مصر موتورز اكبر مكان على النت فيه معلومات عن السيارات انا فيه حاجات كتير جدا اتعلمتها من هنا ان مكانش كل حاجه
كل اللى محتاجينه موجود زى ما قال استاذ احمد
فيه مصانع حديد كتير في مصر ممكن تعمل البودى بتاع العربيه و ممكن فى الاول يكون مبنى على اساس تصميم عربيه تانيه كبدايه زى البروتون لما خدتت تصميم الشارك كده
ممكن برده العفشه والموتور يبقو بتوع عربيه تانيه (عشان معقدين شويه بالنسبه لبدايه التصنيع) ولو نعرف نعملهم يا رييييييت المهم يكون اكبر جزء فى العربيه تصنيع مصرى ومش شرط ان اول عربيه تبقى حلوه اوى احنا لو بدانا بعربيه واحده و عرفنا عيوبها و صلحناها بعد كده مش بعيد ننافس الشركات الكبيره
و اعتقد اننا حنتحسن بسرعه كبيره جدا احنا جامدين اوى فى التعديل و تسقيط المواتير وازاى نخلى العربيه اثبت على الارض يعنى العربيات بتاعتنا هتتحسن بسرعه كبيره انا اسف على الاطاله بس انا الموضوع ده كان مضايقنى اوى مصر مهياش قليله عشان ميبقاش عندها مصنع عربيات
قديم 05-04-2011, 03:47 AM
الصورة الرمزية fire storm
fire storm fire storm غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

fire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the rough

الله عليك يا استاذ احمد فكره جامده جدا جدا من ملاحظتى على الموقع ده ان فيه مهندسين كتير وناس كتيره تخصصها السيارات
احنا عندنا ناس فاهمه كتير ليه منعملش حاجه زى كده و مصر موتورز هى اللى تبدا تطبيق الفكره ديه مصر موتورز اكبر مكان على النت فيه معلومات عن السيارات انا فيه حاجات كتير جدا اتعلمتها من هنا ان مكانش كل حاجه
كل اللى محتاجينه موجود زى ما قال استاذ احمد
فيه مصانع حديد كتير في مصر ممكن تعمل البودى بتاع العربيه و ممكن فى الاول يكون مبنى على اساس تصميم عربيه تانيه كبدايه زى البروتون لما خدتت تصميم الشارك كده
ممكن برده العفشه والموتور يبقو بتوع عربيه تانيه (عشان معقدين شويه بالنسبه لبدايه التصنيع) ولو نعرف نعملهم يا رييييييت المهم يكون اكبر جزء فى العربيه تصنيع مصرى ومش شرط ان اول عربيه تبقى حلوه اوى احنا لو بدانا بعربيه واحده و عرفنا عيوبها و صلحناها بعد كده مش بعيد ننافس الشركات الكبيره
و اعتقد اننا حنتحسن بسرعه كبيره جدا احنا جامدين اوى فى التعديل و تسقيط المواتير وازاى نخلى العربيه اثبت على الارض يعنى العربيات بتاعتنا هتتحسن بسرعه كبيره انا اسف على الاطاله بس انا الموضوع ده كان مضايقنى اوى مصر مهياش قليله عشان ميبقاش عندها مصنع عربيات