العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 17-03-2010, 11:52 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ريموت السيراتو sx

باشا
فى انتظار الرد
عملت ايه مع المعرض
قديم 17-03-2010, 11:56 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko207 مشاهدة المشاركة

هاسكعه ياعم تلاتة عشان خاطرك و هاجيب توته على كبوته يقلى يافندم كل ريموت السيراتو لازم يتعمله اكتيفشن شكلى انا الهروح اعمله اكتيفشن
لو مامشي الحال بلاش تسكعه أتركلي ياه أنا صارلي 3 سنين بلعب حديد وما عم يصري جرب عضلاتي بحدا
لأني مسالم جدا بلكي بجربهم بصاحب المعرض لأن كل شي ألا السيراتو حبيبة قلبي ptmnlo123per144 طمني بسرعة شو
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg بدون عنوان.JPG‏ (51.0 كيلوبايت, المشاهدات 72)
قديم 17-03-2010, 02:50 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swat مشاهدة المشاركة

لو مامشي الحال بلاش تسكعه أتركلي ياه أنا صارلي 3 سنين بلعب حديد وما عم يصري جرب عضلاتي بحدا
لأني مسالم جدا بلكي بجربهم بصاحب المعرض لأن كل شي ألا السيراتو حبيبة قلبي ptmnlo123per144 طمني بسرعة شو
براحة يا عم سوات علي الراجل لا تخليه يفتح صدره علي الأخر ينضرب هو وأنت قاعد في سوريا شو تسويله عضلاتك هناك ... وبعدين إيه حكاية بقالك تلات سنين تلعب حديد ... كده تخوفني منك خالص يا جميل .ptmnlo123per171

قديم 17-03-2010, 03:24 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

براحة يا عم سوات علي الراجل لا تخليه يفتح صدره علي الأخر ينضرب هو وأنت قاعد في سوريا شو تسويله عضلاتك هناك ... وبعدين إيه حكاية بقالك تلات سنين تلعب حديد ... كده تخوفني منك خالص يا جميل .ptmnlo123per171
صدقني بيستاهل لأن أنا لما جبت السيراتو كمان ما اشتغل الريموت لأن كان بلا بطاريات وبعد ما اشتريت بطاريات اشتغل على طول مارحت لوكيل ولا شي ولا عملت الكلمة الأجنبية اللي قال لازم يعملها عند الوكيل يعني صاحب المعرض بيستهبل ولازم يدوق عضلاتي وراح أبعت صورتهم لصاحب المعرض هلأ وبسرعة
بس أخي العزيز لا تخاف مني لأن ما برفع أيدي غير بس للبيحكي ضد السيراتو والألنترا ptmnlo123per111ptmnlo123p er111ptmnlo123per111ptmnl o123per111ptmnlo123per111
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg التوقيع.jpg‏ (47.4 كيلوبايت, المشاهدات 65)
قديم 17-03-2010, 03:33 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

انا 2 من اصدقائى اشترو سيراتو SX و الريموت فعلاً مكنش بيشتغل و رحنا الوكيل و عملو اكتيفيشن من غير ميخدو فلوس

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.