العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 07-10-2010, 03:06 PM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough
افتراضي انا شفت النترا الشكل الجديد هنا في مصر بس جمرك ..يبقى احنا بيضحك علينا

انا شفت النترا الشكل الجديد هنا في مصر بس جمرك ..يبقى احنا بيضحك علينا من سي غبور و بينزل لينا القديمة على انها 2011 , بجد الي يشتري منه الاالنترا القديمة يبقى غلطان في حق نفسه
قديم 07-10-2010, 03:23 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شفت النترا الشكل الجديد هنا في مصر بس جمرك ..يبقى احنا بيضحك علينا

لا حضرتك غبور مش بيضحك علينا ..ممكن حضرتك شفت سوناتا مش النترا

النترا الشكل الجديد تقريبا لم تنزل الا بكوريا من وقت قريب جدا حسب ما سمعت ...

والنترا نزلت 2011 نفس الشكل في مصر ودول الخليج والدول العربية ...
قديم 08-10-2010, 01:07 AM
msn_1987 msn_1987 غير متواجد حالياً

msn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the rough
افتراضي رد: انا شفت النترا الشكل الجديد هنا في مصر بس جمرك ..يبقى احنا بيضحك علينا

مستحيل الالنترا لسه معتبتش عتبت كوريا اكيد انت شفت السوناتا
قديم 08-10-2010, 06:54 PM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough

اتمنى اكون غلطان بس يا ترى هتنزل في كوريا على انها 2011 و لا 2012
قديم 09-10-2010, 02:43 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

2011 والدول العربية 2012