العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 10-10-2010, 02:20 PM
Ahmed_elsaher Ahmed_elsaher غير متواجد حالياً

Ahmed_elsaher is on a distinguished road
افتراضي رد: الحمد اللة اشتريت افيو 2011 من شهر تقريبا

ألف مبرووووك لكل من إشتراها
أنا كمان إشترتها من شهر من التوكيل .... عربية الحمد لله حلوة
بس الناس في منتدى nile motors سدو نفسي عليها ... منهم لله
قديم 11-10-2010, 09:10 AM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough

حضرتك حصل معايا نفس الموضوع ولكن في هذا المنتدي بس قولت انا اخدت قرار ولازم اتحمل نتيجتوا وبعدين الفلوس الي كانت معايا يدربك كانت تجيب افيو والحمد اللة العربية كان كام يوم رايح اعمل صيانة 5000 والعربية معايا ممتازة عيبها الوحيد كان عايزة ظبط زوايا وودتهلهم عملوهالي

من لم يعد يحس باي دهشة او مفاجاة في حياتة فهو ميت
قديم 11-10-2010, 09:34 AM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

حضرتك حصل معايا نفس الموضوع ولكن في هذا المنتدي بس قولت انا اخدت قرار ولازم اتحمل نتيجتوا وبعدين الفلوس الي كانت معايا يدربك كانت تجيب افيو والحمد اللة العربية كان كام يوم رايح اعمل صيانة 5000 والعربية معايا ممتازة عيبها الوحيد كان عايزة ظبط زوايا وودتهلهم عملوهالي
الف الف الف مبروك على السيارة هى عربية شكلها من برة جميل جدا وحلو جدا جدا جدا من جوه بس كان الافضل انك ممكن تجيب لانوس والموضوع ازواق واقل فى السعر لان منصور شيفرولية غير الشكل من بره ومن جوه لكن مغيرش ماتور ولة عمل تكنولوجيا جديد فى الماتورهى هى الانوس وبالعكس قوة الحصان بتاع الافيو 83 والانوس 86 وبالعكس قطع غياره نار مقارنة بالانوس عمتن
الف الف مبروك ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

قديم 11-10-2010, 10:07 AM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmooud135 مشاهدة المشاركة

الف الف الف مبروك على السيارة هى عربية شكلها من برة جميل جدا وحلو جدا جدا جدا من جوه بس كان الافضل انك ممكن تجيب لانوس والموضوع ازواق واقل فى السعر لان منصور شيفرولية غير الشكل من بره ومن جوه لكن مغيرش ماتور ولة عمل تكنولوجيا جديد فى الماتورهى هى الانوس وبالعكس قوة الحصان بتاع الافيو 83 والانوس 86 وبالعكس قطع غياره نار مقارنة بالانوس عمتن
الف الف مبروك ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
شكرا علي رد حضرتك ومرسي جدااا بس انا كان معايا لانوس وبعتها زمان وقطع غيار الافيو قبل ما اشتريها سالت عليها لقيتها رخيصة مش اوي بس رخيصة والعربية سحبها ممتاز اوي وتخليك تجري بيها كدة والشكل الداخلي فعلا ممتاز جدااااا بس من برة من الامام ممتازة من الخلف مش عجباني اوي وبعدين قوة الحصان مش هتفرق معايا انا مش هقفل عداد يعني انا بصراحة جبت بالعربية 160 علي اسكندرية الصحراوي اولا مخدتش وقت وكانت ثابتة كنا راكبيت 5 في العربية واستهلكها للبنزين ممتاز جدااااااااااااااااااااااا اااااااااااا فوق ما كنت متخيل سافرت ورجعت من اسكندرية في نفس اليوم بتفويلة واحدة وراجل بربع التانك بس كنت رايح علي سرعة منتظمة 90 100 وانا راجع فتحت بقة

من لم يعد يحس باي دهشة او مفاجاة في حياتة فهو ميت
قديم 11-10-2010, 10:49 AM
Ahmed_elsaher Ahmed_elsaher غير متواجد حالياً

Ahmed_elsaher is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

أيوة بس ماينفعش كدة خالص !!!!
هافرض معاك جدلا" إنها أسوأ عربية في العالم
إستفادو إيه لما سدو نفس الناس كدة .... ولو هي وحشة فعلا" نا هعمل إيه ... هبيعها يعني و انا لسة شاريها من شهر
يعني لا أنا هعمل حاجة ولا هما إشتفادو حاجة

منهم لله

و مع ذلك أن عايز أقول إن الأفيو مع ناس كتيييير أعرفهم كويس و سألتهم قبل ما أشتري ولا حد إشتكى ... وناس والله بتفهم جدا" في العبريات

و بردو أنا عملت صلاة ستخارة قبل ما أشتري و أنا عندي يقين في الله إن لو كانت العربية وحشة مكنش ييسرهالي