العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 02-03-2010, 09:25 PM
وائل الحلو وائل الحلو غير متواجد حالياً

وائل الحلو is on a distinguished road
افتراضي رد: الرجاء الرد من سيف الدين مشرف القسم التجارى للاهمية القصوى

اخى العزيز مشكور جدا على سعة صدرك وعلى ردك عليا

المشكلة ان المحل انا واخدة تمليك بنظام الاقساط

وناقص على اقساطة حوالى 60 الف جنية

يعنى انا كاتب عقد تمليك ابتدائى فاعارض المحل للبيع عشان ادى للراجل فلوسة المتبقية وابيع المحل لشخص اخر لانى مش معايا فلوس خاالص زى ما قولت ليك دلوقتى

يعنى انا عاوز اعمل مشروع التاكسى دة لان المحل مش هيدوم ليا لان الراجل عاوز باقى الفلوس الخاصة بة والا اسلم المحل وبكدة اكون طلعت من المولد بلاحمص زى ما بيقولوا

اتمنى انك تكون فهمت قصدى وكلامى كويس جدا لكن لو المحل تمليك نهائى ليا يبقى اية اللى هيخلنى اعمل مشروع جديد طالما المشروع الاول قائم وشغال هو المكان عندى شغال بس الراجل مش هيصبر على فلوسة وبالتالى انا عاوز ابيع المحل وادى للراجل باقى فلوسة واعمل انا مشروع التاكسى الخاص بيا

فاقصدى لو كنت تعرف حد يبدل معايا المحل بالتاكسى واخد الفرق منة او لو تعرف حد ياخد منى المحل وبعد كدة اشترى التاكسى كاش لو امكنت الظروف ساعتها

او اشوف تاكسى بضمان المحل لو امكن
ومينفعش اخى انى اقوم بتاجير المحل لان ليا ميعاد لسداد باقى اقساط التمليك بتاعتى واللى اجمالها يصل اللى 60 الف جنية
اتمنى الرد عليا فى الموضوع وكيفية حلة معايا ومنتظر مساعدتك ان شاء الله

0129778936
قديم 20-03-2010, 08:16 PM
soley2003 soley2003 غير متواجد حالياً

soley2003 is on a distinguished road
افتراضي شكر واجب لاستاذ سيف الدين

السلام عليكم
انا احب بس اشكر الاستاذ سيف علي مجهوده واحترامه
واللي الراجل ساعدني في شراء العربيه وترخيصها من الاول للاخر كأنه صاحب العربيه بالضبط مع انه غير مسؤل عن كل ده ومن غير اي مقابل ... بس فعلا الاحترام والضمير عنده جعله انسان محل ثقه
ربنا يوفقه ويكتر من امثاله في مصر
قديم 21-03-2010, 10:08 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شكر واجب لاستاذ سيف الدين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soley2003 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا احب بس اشكر الاستاذ سيف علي مجهوده واحترامه
واللي الراجل ساعدني في شراء العربيه وترخيصها من الاول للاخر كأنه صاحب العربيه بالضبط مع انه غير مسؤل عن كل ده ومن غير اي مقابل ... بس فعلا الاحترام والضمير عنده جعله انسان محل ثقه
ربنا يوفقه ويكتر من امثاله في مصر
شكرا ليك ومبروك عليك السيارة وربنا يملهالك بركة وتكون خير ليك ان شاء الله
ومنتظرين ارائك وتقاريرك عن السيارة
ولو محتاج اى شى انت معاك رقم تليفونى
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 22-03-2010, 04:04 PM
kapo_20 kapo_20 غير متواجد حالياً

kapo_20 is on a distinguished road
افتراضي أستاذ سيف ياريت تساعدنى

انا عايز فيرنا موديل عالى شوية مثلا2007 أو 2008 أو 2009 بس مستعملة بالقسط وادفع مقدم حوالى ( 30000 )
عايز اعرف كده القسط هيبقى كام ولمدة أد أيه
قديم 25-03-2010, 05:24 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أستاذ سيف ياريت تساعدنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kapo_20 مشاهدة المشاركة

انا عايز فيرنا موديل عالى شوية مثلا2007 أو 2008 أو 2009 بس مستعملة بالقسط وادفع مقدم حوالى ( 30000 )
عايز اعرف كده القسط هيبقى كام ولمدة أد أيه
ممكن اعرف ضمنات حضرك اية
للاستفسار السريع
0125485222