العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-02-2010, 06:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد السريع من الاستاذ سيف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmmddd11 مشاهدة المشاركة

ptmnlo123per144ارجو الافادة من الاستاذ سيف معايا مبلغ 55000 جنيه وعايز اشترى كيا كارينز تقسيط مباشر بدون اى تدخل بنكى ارجوكم الواحد مش عايز يقع فى الحرام ساعدونى يا اخوانى على الاكل من الحلا انا من 5 شهور وانا دايخ على هذا الموضوع
ممكن اعرف طريقة الاتصال بك
وان شاء الله انفز ال حضرتك عايزة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 24-02-2010, 10:23 AM
asra2002 asra2002 غير متواجد حالياً

asra2002 will become famous soon enough
أ/سيف معى سيراتو 20006 فابريكة برة وجوة وعايز كارينز

أ/سيف معى سيراتو 20006 فابريكة برة وجوة وعايز كارينز بماذا تنصح وان غيرت اية النظام ت 01180882989
قديم 25-02-2010, 01:35 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد استفسار صغير من الاستاد سيف

كدابين أخى ولا تصدقهم قرينا الأعلان زيك كده وكان بتاريخ مثلا 2\1 روحنا تانى يوم 3\1 قالو لنا أن الأعلان ده قديم والكلام المعسول راح منهم
قديم 02-03-2010, 08:21 PM
وائل الحلو وائل الحلو غير متواجد حالياً

وائل الحلو is on a distinguished road
افتراضي الرجاء الرد من سيف الدين مشرف القسم التجارى للاهمية القصوى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا عضو لسة جديد وحبيت انى انضم ليكم لما لمستة من هذا القسم من جهد متميز

اريد شراء سيارة تاكسى جديد بس مش معايا المقدم علما انى عندى محل تمليك ورخصة وسجل تجارى بس معنديش كشف حساب بنكى

هل ينفع انى اجيب تاكسى بدون مقدم شامل النمر

او اجيب تاكسى مستعمل بالنمر بالتقسيط بضمان المحل

او هل ينفع انى ابدل المحل تمليك بسيارة تاكسى مع العلم ان المحل قيمتة تساوى 160 الف جنية مع اخد الفرق من الشركة او من المعرض لو ليها شغل فى العقارات مع السيارات والبدل

ارجو الرد والمساعدة فى هذا الموضوع حيث انى ارغب فى شراء تاكسى بس مش معايا المقدم الخاص بة

اتمنى ان تكون الرسالة وصلت

عملا انى المحل باسم الوالدة وهى صاحبة المحل وانا مش موظف

اتمنى من سيف الدين ان يحل لى هذة المشكلة لانى فى اشد الاحتياج لشراء تاكسى حتى لو ابدل المحل مكانة او يكون بضمان المحل وشكراااااا

0129778936
wael_crazynet@yahoo.com

التعديل الأخير تم بواسطة وائل الحلو ; 02-03-2010 الساعة 08:27 PM
قديم 02-03-2010, 09:01 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرجاء الرد من سيف الدين مشرف القسم التجارى للاهمية القصوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الحلو مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا عضو لسة جديد وحبيت انى انضم ليكم لما لمستة من هذا القسم من جهد متميز

اريد شراء سيارة تاكسى جديد بس مش معايا المقدم علما انى عندى محل تمليك ورخصة وسجل تجارى بس معنديش كشف حساب بنكى

هل ينفع انى اجيب تاكسى بدون مقدم شامل النمر

او اجيب تاكسى مستعمل بالنمر بالتقسيط بضمان المحل

او هل ينفع انى ابدل المحل تمليك بسيارة تاكسى مع العلم ان المحل قيمتة تساوى 160 الف جنية مع اخد الفرق من الشركة او من المعرض لو ليها شغل فى العقارات مع السيارات والبدل

ارجو الرد والمساعدة فى هذا الموضوع حيث انى ارغب فى شراء تاكسى بس مش معايا المقدم الخاص بة

اتمنى ان تكون الرسالة وصلت

عملا انى المحل باسم الوالدة وهى صاحبة المحل وانا مش موظف

اتمنى من سيف الدين ان يحل لى هذة المشكلة لانى فى اشد الاحتياج لشراء تاكسى حتى لو ابدل المحل مكانة او يكون بضمان المحل وشكراااااا

0129778936
wael_crazynet@yahoo.com
تبدل محل بتاكسى انت كدة هتبيعة ولو بعتة هتشترى عربية تاكسى بسهولة اية المشكلة
بس ارجع واقول شى تانى خالص انت ممكن تاجر المحل وتطلب ايجار سنة ودة يكون مقدم للعربية وتحافظ على المحل وتجيب العربية التاكسى
وممكن تشارك حد فى تاكسى فى اكثر من حل
للاستفسار السريع
0125485222