العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 11-03-2010, 11:59 PM
momomar momomar غير متواجد حالياً

momomar is on a distinguished road
افتراضي رد: عرض تقسيط وتمويل اسلامى هيكسر الدنيا ضمن حمله "كلنا ضدالبنوك الربويه "

انا معاية10000 ونفسى اركب عربيةبالتقسيط مستعملة جديدة مش هتفرك بس مقدرش ادفع اكثر من 500 فى الشهر ارجوا الافادة انا من بنها الضمنات انى عندى محل سجل تجارى وملف ضريبى
قديم 12-03-2010, 01:57 AM
محمود مصطفى على محمود مصطفى على غير متواجد حالياً

محمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the rough
افتراضي رد: عرض تقسيط وتمويل اسلامى هيكسر الدنيا ضمن حمله "كلنا ضدالبنوك الربويه "

السلام عليك ورحمه الله وبركاته
السيد momomar
والله للاسف انا مش ملم بموضوع تقيسط السيارات بشكل عام بس انا ممكن انصحك على قد خبرتى
اولا العروض الى عندى مش هتتناسب مع ظروف حضرتك لكن انت ممكن تجيب عربيه كاش بالمبلغ المتوفر معاك وتريح دماغك من وجع القلب دة كله والله
ثانيا ارجوك ابعد عن القروض والتعامل مع اى بنك ربوى و صدقنى ان شاء الله لو عملت كدة وكانت نيتك انك متغضبش ربنا ربنا هيكرمك ومتستغربش لو ركبت حتى bmw ويا سيدى ربنا يوفقك وانا لو وقع اقدامى اى عرض بناسبك هبلغك بيه ان شاء الله
قديم 13-03-2010, 08:23 PM
momomar momomar غير متواجد حالياً

momomar is on a distinguished road

شكرا ليك اخ محمود على النصيحة وانا معاك لو فى جديد وشكرا مرة اخرى
قديم 14-03-2010, 12:15 AM
Sp!deR_MaN Sp!deR_MaN غير متواجد حالياً
من انا؟: طالب بكلية تربيه رياضية
التخصص العملى: منقذ بنادى الجزيرة سبورتنج
هواياتي: الرياضة - الجرافيك - الانترنت

Sp!deR_MaN has a spectacular aura aboutSp!deR_MaN has a spectacular aura about

انا هموت والاقى تقسيط اسلامى فعلا عشان اشترى عربيه

بالنسبة لتحويل المرتب ده انا والدى شغال فى الامارات وبيبعتلنا المرتب على احد البنوك كحواله بس يعنى معندناش حساب وكده

ازاى اقدر ابقى مستوفى شروط التقسيط ده

وياريت تعرفنا ايه اخبار الاجرائات معااك ؟؟

ptmnlo123per1127 M7dsh M3ah 200,000 L.E Salaf Ageib 3rabia ptmnlo123per1127
قديم 14-03-2010, 12:42 PM
محمود مصطفى على محمود مصطفى على غير متواجد حالياً

محمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the roughمحمود مصطفى على is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sp!deR_MaN مشاهدة المشاركة

انا هموت والاقى تقسيط اسلامى فعلا عشان اشترى عربيه

بالنسبة لتحويل المرتب ده انا والدى شغال فى الامارات وبيبعتلنا المرتب على احد البنوك كحواله بس يعنى معندناش حساب وكده

ازاى اقدر ابقى مستوفى شروط التقسيط ده

وياريت تعرفنا ايه اخبار الاجرائات معااك ؟؟
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
والله انا بصراحه معنديش معلومه كافيه عن الحاله بتاعت حضرتك بس دة رقم التليفون بتعهم 19951 كلمهم وان شاء الله ربنا هيكرمك
اما بالنسبه للاجراءات فابصراحه والله الحمد لله ماشيه تمام مفيش اجراءات تعقيديه وربنا يكرم الجميع