العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-06-2009, 12:08 AM
الصورة الرمزية dreamer lover
dreamer lover dreamer lover غير متواجد حالياً

dreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to behold
افتراضي ارجو الافادة من اهل المعرفة لو تكرمتم عايز اجيب عربية حلوة تقسيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
في البداية انامحتار في الاختيار شوية
اناكنت خلاص ناوي اجيب عربية متسوبيشي الشكل القديم2007وكنت فاكر ان تمنها100الف جنية
بس قالولي ان الشكل الجديد منها وصل للتمن دة او ااقل بس مش عارف مانويل ولا اتوماتيك وهي كام سي سي
وبالنسبة للعربيات الي في نفس السعر دة الي هوة متعديش100الف اخرها خالص لان دة السعر الي حددة لية والدي
الهيونداي النترا والمازداm3وبرضة الهوندا سيتي الشكل الجديد بس مش عارف برضة دول مانويل ولا اوتوماتيك ومش عارف همة كام سي سي
ارجو الافادة العاجلة لو سمحتم مع معلومات حتة لو تقريبية عن هذة السيارات الي انا عرضت الاهتمام بيهم
بسعرهم في المانوايل والاوتوماتيك وبرضة في السعر الي انا حطيتة انا اخري كدة ..هيكونوا كام سي سي ولو جبتهم مانوايل الاوبشن التانية للعربية هتقل لاني عايز حتة لو لاقدر اللة اضطريت للمانوايل بس العربية تكون فول اوبشن
حاجة تانية مقدم العربية كام وممكن اوصل التقسيط الشهري لالف جنية هيكون افضل للبيت لو سمحتم وحتة لو زاد شوية هنتصرف والتقسيط بكدة من البنك احسن ولا المعرض
واميليdreamerlover68@yaho o.com

التعديل الأخير تم بواسطة dreamer lover ; 21-06-2009 الساعة 12:16 AM
قديم 21-06-2009, 11:41 AM
nav man nav man غير متواجد حالياً

nav man will become famous soon enough
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

طيب التيجو ب 80000 هدفع 20000 مقدم والباقي علي 60 شهر هيكون كام في الشهر انا مش عارف انتوا بتاخدوا فايدة كام علشان احسبها.
قديم 21-06-2009, 09:06 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الافادة من اهل المعرفة لو تكرمتم عايز اجيب عربية حلوة تقسيط

لو فى مفردات مرتب حضرتك ممكن تدفع 25% من ثمن اى سيارة وتقسط على 5 سنوات
حدد نوع السيارة ال حضرتك عيزها
فى لانسر 1300 سى سى اوتوماتيك 103 الف وفى 1600 سى سى 114 الف اوتوماتيك
ارجوا التوضيح علشان اعرف اساعد حضرتك وافسر ليك الامور
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 22-06-2009, 05:53 AM
الصورة الرمزية dreamer lover
dreamer lover dreamer lover غير متواجد حالياً

dreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to behold

شكرا عزيزي اولا علي ردك
اناالحمد للة استقريت علي نوعين في السيارات هما اما شيفرولية افيو او اوبترا
فقط كل ما اريد معرفتة هو البيانات التالية لانك وبصراحة مع سعر المتسوبيشي وهي1300 غالية ولاتنسي اخي
انها سعرها بالاضافة ستزد عليها ثمن فايدة التقسيط فسيكون مبالغ فية ام هل هذة الاسعار بعد اضافة الفايدة
علي كل انا شبة استقريت مابين عربيتي
الاولي
اريد شيفرولية اوبترا1600 سي سي 2099 فول اوبشن فقط مايجعلني متردد هو الانتاج الضعيف لعدد الاحصنة التي تنتجها هذة السيارة لانهم يقولون لي انها تنتج 105حصان مقارنة مع المتسوبيشي الشكل القديم2009تنتج145حصان هل زادت عدد الاحصنة فيها ام انها كما هي ارجو الافدة بهذا مع سعرها ومقدار المقدم ومقدار فايدة البنك مع العلم اخي اني ساشتريها فول اوبشن بكل شئ ان شاء الله
الثانية
وهي الافضل بالنسبة لي شكلا وهي شيفرولية الافيو ولكن ضعيفة جدا في الاحصنة فارجو الافادة2009ماهو سعرها1600 سي سي وكم حصان واذا اصبحت تنتج 145حصان مثل المتسوبيشي فساتكل علي الله واشتريها
ارجو الافادة في هذين النوعين مع سعرهما والمقدم وما قد سئلت عنة
وباذن الله بعد ما ستخبرني بة ساقرر بشكل نهائي الذي ساشترية
ملحوظة هل عدد الاحصنة لايفرق مثلا ان الافيو احصنتها قليلة ولكن لان حجمها صغير فيتناسب مع عدد احصنتها فبالتالي هي تصبح في مثل قوة الماتسوبيشي1600سي سي 145حصان
شكرا واسف للاطالة ولكن اخي ارجو الافادة الكاملة لان ماستقولة سيحدد بنسبة99في الماية ماساشترية واخي انا لاتفرق معي مسئلة ان الشفرولية كوري والانسر ياباني اعتقد انها مجرد سمعة لكن الجودة واحدة هل هذا صحيح
قديم 22-06-2009, 01:41 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

افيو هى 1500 سى سى سعرها 84 الف للاواتوماتيك
والابترا هى 1600 سى سى سعرها 95 الف للاواتوماتيك

فرق عدد الاحصنة لا يفرك كثير اختلاف الحجم ودة نقطة ممكن تعرفها فى القسم الفنى بتوضيح

لو حضرتك هتقدر تحضر مفردات مرتب وصورة بطاقة وايصال كهرباء ممكن تدفع 25% من ثمن السيارة مقدم والباقى على 5 سنوات

للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة