العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 22-04-2012, 01:00 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوق الجمعة بالامس 13/4

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

طبعا بعد خبرة الدكتور مقدرش اقول ولا كلمة

بس انا اندهشت جدا كونك مع خبرتك الطويلة لسة عندك ثقة انك تلاقي حاجة كويسة في سوق زي دا انا من رايي البحث عن سيارة مستعملة يا اما يكون عن طريق شرائك السيارة من حد معرفة وعارف اول العربية واخرها معاه يا اما في جراجات المنطقة اللي انت ساكن فيها وبرضة يكون تعرف حد يقولك علي تاريخ العربية اللي انت ناوي تشتريها ان امكن

يا الحل الاخير في الوسيط مع الاحتراس الشديد في التعامل مع المعلن عشان ساعات بيطلعوا برضة تجار

انا عن نفسي (ومعرفش تتفق معايا ولا حتقول عليا مجنون) لو العربية فابريكة وانا متاكد من كده بس لو مع تاجر مش حشتريها لانه حاجة من اتنين يا معلي في تمنها في السما يا اما فيها حاجة انا مش شايفها والله اعلم
الزيارة كانت بناءا على إصرار صديق متعجل جدا رغم أن النتيجة كانت معلومة مسبقا والزيارة كانت الفاصلة لأنها الأخيرة إن شاء الله

انا عن نفسي (ومعرفش تتفق معايا ولا حتقول عليا مجنون) لو العربية فابريكة وانا متاكد من كده بس لو مع تاجر مش حشتريها لانه حاجة من اتنين يا معلي في تمنها في السما يا اما فيها حاجة انا مش شايفها والله اعلم

كلامك سليم إلى حد بعيد جدا

قديم 05-05-2012, 07:58 PM
mimy22 mimy22 غير متواجد حالياً

mimy22 will become famous soon enoughmimy22 will become famous soon enough

هيستفيدو ايه ؟؟؟ ربنا ما يباركش في القرش الحرام اللي الواحد مش مسامح فيه
ربنا يسترها علينا
قديم 05-05-2012, 08:48 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold

شكرا على الافادة