العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 15-10-2011, 11:17 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي عاوز عربية لاختى فى حدود 50 الف .. تنصحو باية ؟

عاوز اجيب لاختى عربية مستعملة كدة وتكون اوتوماتيك وعربية بنانيتى حلوة كدة فى حدود 50 الف ... حد عندة مشورة حلوة كدة يشورنى بيها؟؟

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 16-10-2011, 12:10 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
افتراضي رد: عاوز عربية لاختى فى حدود 50 الف .. تنصحو باية ؟

mmkn picanto aw i 10 aw bs most3mla
قديم 16-10-2011, 01:11 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

اوك تمام بس انا عاوز عربية يكون الاوتوماتيك فيها كويس ميبقاش صاحب اعطال يعنى وفى نفس الوقت اسعار قطع الغيار فالكيا بيكانتو افضل ولا فى حاجة تانية افضل ؟؟

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 16-10-2011, 01:17 AM
world_of_kill world_of_kill غير متواجد حالياً

world_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the rough

دور علي لانسر كرستاله نضيفه تعمل 50 تكون فبريكه كمان بره و جوه كامله اوتو

ممكن تلاقي كمان اقل من السعر دا بس عيب العربيه دي انها واطيه و بتتعلي بس مش بتأثر علي الثبات غير بعد ال 160 لما بتتعلي لكن لو معلتهاش لو العربيه دي تجيب حاجه اكتر من 200 تجيب و تاخد غرز كمان
قديم 16-10-2011, 01:27 AM
poussi poussi غير متواجد حالياً

poussi has a spectacular aura aboutpoussi has a spectacular aura about

بيكانتو جميله وبناتى وحجمها صغير هتعرف تتعامل فى مصر عادى