العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 04-12-2009, 10:10 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شيفورليه اوبترا 2010

تقرير ممتاز تسلم ايدك يا استاذ بدر
قديم 04-12-2009, 11:27 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaltoo2003 مشاهدة المشاركة

بصوا يا جماعه انا معايا اوبترا 2009 مانيوال بس فيها شويه حاجات مختلفه الطاره شكل الجديده فيها حلقتين فضي وفيها اتنين اير باج وزجاج كهرباء اامامي فقط ومرايات مانيوال انا جايبها من المصريه ومش عارف هي ليه كده المهم الاوبترا كويسه بس سفاح بنزين صدقوني انا بسافر كتير العربيه اخرها 150 كيلو في الصفيحه وهو مين فينا مش بيزود ويجيب 140 و 150 علي الطريق بليل فوق ال120 بتشفط البنزين زي الواحد العطشان سحب ممتاز جداااااا وبتشد قدام الانسر علي التاني وتعديها ثاااااااااااااااااااااااا ابته جدا علي الطريق انا جبت 200 بيها وهي تمام المهم تبقي ضامن الطريق مشكلتها السماعات كوالتي مش حلوه خالص مقارنه بالياباني مريحه وواسعه جدا وعائليه وشنطه رحبه جدااا ومنظر جميل اجمااااااالي العربيه كويسه ومشكلتها البنزين بس كل الاوبشن بعد كده ممكن تظبطها ب 2000 جنيه منصحش بالتوماتيك لان سحبها بطي جدا مع واحد صاحبي من 2006 واكس مفيهاش عيب عفشه مريحه وناعمه جدا بلانسه للطرق الوعره تانك 60 لتر في ايحاء علي انها سفااااااااااح بنزين تخش تفول بمييه علي طول بس غير الاوبترا ما تلاقيش وسلاااام
الاهم في العربيه بتاعتي والحاجه اللي مخلاياني صابر عليها الفرامل absوده مخليني مطمن جدا اول تكه في التدوير تشوف علامه الفرامل الابي اس بتنور في التابلوه علي اليمين وطبعا لما الاسفلت بيكون عليه تراب وانت شادد قوي علي الطريق الفارمل بتبقي مامناك جدا وبتقف مكانها بدون زحف مطلقا وتسمع الابي اس تحت رجليك زي الفيبرشن بجد دي حاجه مميزه جدا وخاصه لشاب زينا
أعتقد ان عربية حضرتك خليجى مش وكيل, علشان على حد علمى الوكيل مفهاش ايرباج ولا abs

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 06-12-2009, 12:11 AM
محمد حمزه2000 محمد حمزه2000 غير متواجد حالياً

محمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to behold

تسلم ايدك يا باشا
قديم 07-12-2009, 03:50 AM
shaltoo2003 shaltoo2003 غير متواجد حالياً

shaltoo2003 will become famous soon enough

خليجي ايه بس يا باشا انا جايبها من المصريه للسيارات يبقي خليجي ازاي هي موديل 2009 بس اوبشن 2010 نفس شكل الطاره الجديده و ايه بي اس من المصريه وانت عارفهم مستحيل يجيبوا خليجي ده بيشتموا فيه
قديم 07-12-2009, 04:46 AM
الصورة الرمزية محمد مجدى رينوهاوى
محمد مجدى رينوهاوى محمد مجدى رينوهاوى غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من مصر
التخصص العملى: Oracle DBA
هواياتي: Driving fast

محمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaltoo2003 مشاهدة المشاركة

خليجي ايه بس يا باشا انا جايبها من المصريه للسيارات يبقي خليجي ازاي هي موديل 2009 بس اوبشن 2010 نفس شكل الطاره الجديده و ايه بي اس من المصريه وانت عارفهم مستحيل يجيبوا خليجي ده بيشتموا فيه
مع الاسف يا استاذى الفاضل دة مش صحيح لان لما كنت بتفرج على الانترا والانسر فى فرع المصرية فى جرين بلازا كان المندوب الى معايا قالى عليهم دول خليجى وكمان ارخص من الوكيل وفية كماليات زيادة عن الوكيل كمان زى فتحة السقف فى النترا والabs والايرباج فى الاوبترا ptmnlo123per122

العربية الى حيلتى اتباعت ptmnlo123per144

صمتي لا يعني جهلي بما يحدث
ربما
ما يدور حولي لا يستحق التعليق!

ptmnlo123per1127