العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 07-09-2013, 11:11 PM
الصورة الرمزية c2bo
c2bo c2bo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human resources
هواياتي: السيارت. السباحه. الكمبيوتر والانترنت

c2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثه فيرنا ع الغيار التاني

الف سلامه والله انا لو كنت فى مصر كنت ظبطك

I Can't Live Without Cars
قديم 07-09-2013, 11:40 PM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

الحمد لله ربنا نجاني منها
عملت حادثه ع الغيار التاني يعني 40 او 50 لو بقرص مكنتش فاكر بالظبط دخلت ف عربيه وش في وش الحمد لله انا سليم كام غرزه في وشي وبتابع مع دكتور تجميل
اللي عايز اعرفو دلوقتي نص فيرنا امامي بالماتور عامل كام ومن غير الماتور عامل كام
والتركيب تقريبا هيكلف كام
سامعك ياللي بتقول محتاج نص امامي ليه وانت ماشي علي الغيار التاني ... مش هقول غير ان دا اللي حصل واللي دخل فيا اوكتافيا 2009 واضرارها كبوت وفنوس ورفرف
ارجو سرعه ارد

الف حمدا لله على السلامة انا لسه عاملها من 10 ايام على سرعة 60 و غيار 3 رصيف و رصيف جت فى مقصات و دونجول و مساعدين و اكصدام و كادمة ضلع لسه تعبانى لحد انهارده و الدكتور افتكرنى جالى ارتجاج لما اتخبطت و قعدت يوم كامل عنيا بتعمل فلاش و وعصب ودانى بهدلنى ده غير عدم الأتزان الحمد لله على كل حال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

اانا من اسماعيليه واني انزل واسافر .. صعب في حالتي حاليا
بص قولى العربية موديل كام و عاوز تجيب ايه بالظبط و انا انزل اسئلك فى الحرفيين و انا بجيب حاجة عربيتى انا جارك مدينة العبور اسماعلية صحراوى و قولى ايه اللى سليم فى العربية ممكن تطلعه قطع غيار لعربيتك او تبيعه يخفف شوية من تكاليف التصليح

ربنا يسترها على الجميع و حسبى الله و نعم الوكيل فى اللى مش بيلتزم بالطرق و الحكومة اللى سايبه الطرق مكسره و مبهدلة بالشكل ده

قديم 07-09-2013, 11:56 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

حمدا لله علي سلامتك استاذ رامي - ومتزعلش والمهم انك سليم والحمد لله

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 08-09-2013, 01:10 AM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of

أسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيك... المهم صحتك وكل شيء يهون بعدها
ومش غريب على الفيرنا لأن حادثتك اتكررت كتير بنفس الوصف تقريبا ... وربنا يكفينا شر الطريق

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

قديم 08-09-2013, 01:55 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

الف سلامة عليك
وبسيط طول مهى فى الصاج ولا يهمكالمهم انت
بسبالنسبة للعربية لو عامل عليها تامين تبقى بسيطة جدا ولا تقلق
ولو مشعامل برضة بسيطة ممكن اشوفالعربية الاول واقولك على اية ال ممكن نعملة
كمان ممكن اعملك مقايسة مجانا من مركزى
مركز cl للسمكرة والدوكة
ودة رقمى
01225485222