العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 31-10-2010, 04:19 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع توكيل دايو ( ابو الفتوح ) بعد سنة ونصف

ولسة ولسة ولسة للصبح من الهنشوفو من غبور وابوالفتوح ...لسة
قديم 31-10-2010, 04:38 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

ربنا يعوض عليك وأحمد ربك أنها جت على أد كده ومش فى حاجة كبيرة عن كدة وربنا يعوض علينا جميعا فى بلدنا المحبوبة اللى خربوها ربنا يخرب عليهم بيوتهم وكل ما يملكون
قديم 18-01-2014, 04:58 PM
زكريا محمود زكريا محمود غير متواجد حالياً

زكريا محمود is on a distinguished road

ربنا يعوض عليك
قديم 18-01-2014, 07:01 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of

السلام عليكم
من النادر انك تلاقى توكيل فية صنايعية يتفهم معظمهم لا يفقة شئ لان الصنايعى اللى بيفهم كويس دة مرتبة عالى جدا والتوكيل ميقدرش يدفع مرتبات كل الصنايعية الكويسين عندة فيخلى 2 او3 صنايعية بالكتير عندة والباقى صنايعية على قد حالة وطالما صاحب العربية (النقطة دى مهمة ) بيسيب العربية تدخل التوكيل وهو لا يراها لانة قاعد فى قاعة مكيفة لحد ما يخلصو شغل فى العربية علشان البية يدفع (مهو لازم تدفع امال المرتبات دى هتتدفع منين ) يبقى تخيل اى حاجة ممكن تتعمل فى العربية او ماتتعملش انت هتعرف منين
انا وعن تجربة مش بسيب العربية خالص بدخل مع العربية داخل التوكيل (ابو غالى العبور )لحد ما يخلص شغلها والمرة الوحيدة اللى تركت العربية كانو علشان يطبع تيل الفرامل على الطنبورة لانة لازم يمشى بيها شوية غير كدة مستحيل . طبعا مش كل التوكيلات بتسمح بدة لكن دة علشان لى معارف بالداخل وانا علشان عارف القصة من الاول فأول ما اشتريت عربيتى وروحت التوكيل عملت صداقة جامدة مع الصنايعية الموجودين واخذت تليفونتهم وعلى علاقة جيدة بيهم واللى انا قلتة قبل كدة دة من كلامهم معايا
ثم انا بعد كدة بقيت اروح اعمل اى حاجة فى العربية برة التوكيل ومش بروح التوكيل الا فى الحاجات الكبيرة فقط
تحياتى للجميع