العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 01-06-2010, 11:40 PM
wanees wanees غير متواجد حالياً

wanees will become famous soon enough
افتراضي رد: علامة الفولكس اتسرقت....

انا عندي جيتا وبرضه اتسرقت العلامات وغطاء الجنط بالنسبه للعلامات انا اشتريت علامات غير اصلية الواحدة ب 15 جنيه لانه لو جبت الاصلية برضه هتنسرق اا بالنسبه لغطاء الجنط اللي بيغطى صواميل الجنط فانا عملت حاجة ثانيه عملت من الفوم دائرة بالمساحة الداخلية للجنط ولصقت عليهم علامت فولكس اللي 4 ب 10 جنيهات لانني اعتقد لو ركبت الاصلي هيتسرق ايضا اما كلمة جيتا فانسرقت ايضا وجمعتها من عند بتوح الاكسسوارات حرف حرف بحوالي 15 جنيه ايضا -----بصراحة كدة انا ملاحظ سلبية من المصريين لانهم لو مسكوا واحد بيحاول يسرق علامة سيارة ويسلموة للشرطه ويشهدوا علية ستقل السرقات هذة كثيرا --- اما انا فمش عارف ليه الحراميه حاطيني فى دماغهم فبالامس فقط سرق غطاء سيارتى للمرة الخامسه علي التوالي فلى الله وحسبي الله ونعم الوكيل-------- علي فكرة الجنط بتاعي سبور اصلي ومع كدة اتسرق برضه غطاءة يعنى كل حاجة برضة بتنسرق
قديم 02-06-2010, 12:18 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

روح سوق التوفيقية بنص البلد وتلاقى كل الاسعار وتلاقى كمان انواع رخيصة بفنش وشكل نضيف جدا اكيد عارف سوق التوفيقية وشكرا لك
قديم 02-06-2010, 12:24 AM
الصورة الرمزية luckyman

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا عن نفسى لوجو العربية الامامى بيتسرق كل ما جيب واحد هو اسبوع ويتسرق بقيت اجيب من التوفيقية واحد 12 جينة وانزل بعد اسبوع اطمن الحرامى سرقة ولاه لسة وافضل قلقان انة لسة ما اخدهوش بكون عايز ارتاح على العموم انا بقيت كل شهرين اجيب واحد كل ما انزل اجازة اخ لو مسكتة اخلية يندم ندم كبير انة فكر ياخد لوجو 12 جينة وياخد العلقة السخنة مش جايبة تمنها اخلية يروح ملط كما ولدتة امة علشان يكون عبرة لمن لا يعتبر وشكرا
قديم 02-06-2010, 03:08 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

انا حاليا بقيت بلزق اللوجوهات بطريقتين
لو اللوجو مش مفرغ و حته واحده بلزقه بالكوله
اما لو الاستيكر مفرغ بعمله بشتريه و انضفه
و بعدين اقطع دبل فيس علي القد بالضبط و اقف الزقه في الشمس
و بعدين انزل عند العربيه و هيا في عز الشمس و مافيش مانع لو جبت سشوار كمان و سخنت المكان اللي حلزق فيه
و بعدين الزق اللوجو
و الجدع بقي يفكه بعد ما اتعرض اللزق للسخونيه دي كلها ايا كان نوع اللزق عمره ما يطلع
واحد مره حاول يسرقها كل اللي قدر عليه انه كسرها شويه و ما عرفش يطلعها

حـازم خـضـر

قديم 02-06-2010, 03:17 AM
الصورة الرمزية luckyman

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

انا حاليا بقيت بلزق اللوجوهات بطريقتين
لو اللوجو مش مفرغ و حته واحده بلزقه بالكوله
اما لو الاستيكر مفرغ بعمله بشتريه و انضفه
و بعدين اقطع دبل فيس علي القد بالضبط و اقف الزقه في الشمس
و بعدين انزل عند العربيه و هيا في عز الشمس و مافيش مانع لو جبت سشوار كمان و سخنت المكان اللي حلزق فيه
و بعدين الزق اللوجو
و الجدع بقي يفكه بعد ما اتعرض اللزق للسخونيه دي كلها ايا كان نوع اللزق عمره ما يطلع
واحد مره حاول يسرقها كل اللي قدر عليه انه كسرها شويه و ما عرفش يطلعها
والله انك استاذ يا باشا اتمنى تكون بخير ومبسوط تحياتى الحارة يا زعيم