العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 23-01-2011, 01:35 AM
الصورة الرمزية م/محمد نعيم
م/محمد نعيم م/محمد نعيم غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس ميكانيكا
التخصص العملى: معيد
هواياتي: صيد السمك - سواقة السيارات

م/محمد نعيم has a spectacular aura aboutم/محمد نعيم has a spectacular aura about
افتراضي رد: لمالكى الجولف والجيتا انا اتنصب عليا حد يفدنى

ربنا معاك و يا ريت تجيب نص كامل أحسنلك
و بعد ما تجيب النص ان شاء الله ما تنسناش من التفاصيل و الصور
قديم 27-01-2011, 02:28 PM
myousry1 myousry1 غير متواجد حالياً

myousry1 is on a distinguished road

طيب حتى لو فى حد ممكن يعمله و دة هيكون عن طريق امين شرطه هو اللى ينخور و هيعملو بس هيخدو منك فلوس كتير اوى لو الماتور نضيف خليه معاك وسقط ماتور تانى يعنى من الاخر اقولك على حل جميل و عملى هات نفس الماتور اللى فيها و بعد ما تركبه انقل ماتورك فى محل اى واحد من اصدقائك او لو عندك شقه فى دور ارضى او او المهم ليه ؟ عشان تفك الماتور دة حته حته و خلى معاك قطع غيارة للعوزة اما فى شىء مهم جدا جدا جدا اكشف هل العربيه ديه كانت نوصين ؟ يعنى متجمعه لان انا عندى شك انها متجمعه لو طلع شكى فى محله غير الماتور بى واحد رخيص و بعها لو كانت سليمه اعمل زى ما انا قلت بس سؤال العربيه ديه اللى بعها ليك راجل شعرة شايب كدة و مليان شويه ؟ و لى متجر فى الهرم ؟ عشان لو هو يبقى العربيه ديه نصين لانه نصاب
قديم 09-03-2011, 11:26 PM
alshura alshura غير متواجد حالياً
من انا؟: غريب الدار على دار زمانى القاسى وظلمنى
هواياتي: رحال

alshura has a spectacular aura aboutalshura has a spectacular aura about

يا اخى الفاضل انت ليه عاوز تفتح على نفسك فتوحه واضح انك معندكش خبره مع الميكانيكيه ولا الصنايعيه امامك حل سهل جدا و لازم يكون لك موقف مع اللى باع لك العربيه لازم تهدده بان عدم اثبات الموتور على الرخصه جنايه و فيها حبس و امامه حاجه من اتنين اما ياخد عربيته حتى لو خسرت الف و الا افين ودا مكسب لك فى حد داته او يجيب لك شهاده بيانات بالموتور الحالى و دا ممكن حت لو كان الموتور خلع كى تستطيع اثباته على الرخصه و ياريت العربيه تكون مرخصه مرور الميريه لان الظابط اللى هناك ابن حلال جدا واسمه محمد عويس ونصيحه لك ابعد عن كل تجار الحرفيين و خاصه المدعو مدحت ظاظا صاحب شركه الحرمين دا حرامى رسمى و بدون ان تشعر حتلاق نفسك وتورط فى 10000 جنيه مصاريف و لو محتاج اى نصيحه اخرى راسلنى على alshura1@yahoo.com او اتصل بيه على 014 957 9000 فى اى وقت