العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN

نيسان NISSAN من اعرق الشركات اليابانية بدات فى عام 1923 باسم داتسون وهى الان تعيش ازهى عصورها تحت قيادة اللبنانى الاصل كارلوس غصن بعد اندماجها برينو الفرنسية اشهر موديلاتها : صنى تيدا مورانا التيما وبريميرا وسكاى لاين وميكرا GTR 350Z

قديم 03-01-2012, 12:09 PM
deebo deebo غير متواجد حالياً

deebo has a spectacular aura aboutdeebo has a spectacular aura about
افتراضي ارجو المساعدة....

الاخوة الاعزاء

ارجو المساعده ... حيث اني اسمع خبطة (...طق) فى الجانب الايمن وتحديدا فى منطقة الخلف من السيارة عند المطبات او فى بعض الاحيان عند التحرك بالسيارة من الثبات فى الاشارات هذة الخبطة ليست موجودة بشكل دائم احيانا تظهر واحيانا اخري لاتظهر .. واخشى عند الذهاب للتوكيل والشكوي لهم الا تظهر هذة الخبطة لانها ليست دائمه ولقد سالت زميلا لي عنده نيسان موديل 2009 وقال بانه يسمع مثل هذه الخبطة واشتكي للتوكيل ولم تظهر هذه الخبطه اثناء تجربة السياره معهم علما بان سيارته مانيوال وسيارتي اتومتيك 2011
قديم 05-01-2012, 01:36 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو المساعدة....

طب متروح تكشف عليها عندهم جايز تكون عايزه تربيط عفشه وتكون حاجه بسيطه روح جرب كده واكشف ع العربيه ف التوكيل وان شاء الله بسيطه بس معلومه انا معايا عربيه وعفشتها اساسا بدب في الارض ونشفه فده عادي الصني وربنا يوفق
قديم 05-01-2012, 11:28 AM
deebo deebo غير متواجد حالياً

deebo has a spectacular aura aboutdeebo has a spectacular aura about
افتراضي رد: ارجو المساعدة....

انشاء الله هروح التوكيل واشوف ايه الحكاية ....بس الغريب ان الشكوي دي متكرره مع مالكين للصني كنت سالتهم نفس السؤال في منتدي اخر بس الرد انها حاجه بسيطه وهي فيبر القايم مش ملحوم كويس في القايم نفسه وعلشان كده بيعمل صوت الخبطه دي