العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 19-12-2012, 12:35 AM
amoooh2004 amoooh2004 غير متواجد حالياً

amoooh2004 will become famous soon enough
افتراضي الفرنسيه بصقر قريش قطع غيار و ميكانيكي axو اي ستروين

الاخوه الاعزاء نتيجه لحادث اضطررت ان لا استعمل السياره لمده شهر و كنت افكر في بيعها و شراء اتوماتيك او تركيب فتيس اتوماتيك للax و لكن الله اهداني الي الذهاب الي الفرنسيه بصقر قريش( بعد ما تنزلل من الكوبري الي جاي من الدائري ادخل في البطئ بتاع الاتوتوستراد و خلي عينك علي اليمين هاتنلاقي اليافطه)
انا كانت مشكلتي بركبتي اليسري و الدبرياج عندي كان ثقيل اوي قالي هاغيرك طقم دبرياج و انت هاتدعيلي و قد كان و انا دلوقت بسوق العربيه و الدنيا تمام
سعر الاسطوانه و الدسك و البليه 450
المصنعيه 150
بس العربيه اتبدلت
برجاء في حاله ذهابك الي هناك قوله انا قريت عنك علي الانترنت عشان يعرف اننا زي ما بنشكر فيه ممكن نزم فيه
و فيه قبليه واحد تاني اسمه غريب برده بتاع قطع غيار و صيانه و جنبهم فيه ايهاب و جلال برضه بتاع قطع غيار و صيانه
قديم 28-12-2012, 02:51 AM
Adam Badr Adam Badr غير متواجد حالياً

Adam Badr is on a distinguished road
افتراضي رد: الفرنسيه بصقر قريش قطع غيار و ميكانيكي axو اي ستروين

ممكن توصف المكان بشكل ادق و ياريت لو تقولي اذا كانو بيتقوا الله في شغلهم ولا لا لاني زهقت من النصابين

شكرا ادم بدر
قديم 29-12-2012, 01:00 PM
amoooh2004 amoooh2004 غير متواجد حالياً

amoooh2004 will become famous soon enough
افتراضي رد: الفرنسيه بصقر قريش قطع غيار و ميكانيكي axو اي ستروين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adam Badr مشاهدة المشاركة

ممكن توصف المكان بشكل ادق و ياريت لو تقولي اذا كانو بيتقوا الله في شغلهم ولا لا لاني زهقت من النصابين

شكرا ادم بدر
لو انت ماشي علي الاتستوراد جاي من مدينه نصر و متجه لحلوان و انت دلوقت داخل علي المعادي بيبقي الدائري فوق و مرور البساتين علي يمينك و الطريق بيتقسم بطئ و سريع ادخل البطئ و عد حوالي 4 نزلات يمين و تابع بعينك علي اليمين هاتلاقي يافطه مكتوب الفرنسيه انزل النزله ديه و روحلهم و قبلهم كمان فيه غريب بس انا متعملتش معاه و ايهاب و جلال هناك برده بس كل ما اروحله الاقيه مشغول الفرنسيه حليلي مشكله في الفرامل كبيره ب20 جنيه
و باعلي طقم الدبرياجالايطالي الي انا بنسي اسمه باستمرار ب450 جنيه و خد مصنعيه 150جنيه و اعتقد ان ديه اسعار معقوله بالنسبه للاداء دلوقت والله المستعان مفيش ميكانيكي بيراعي ربنا