العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 16-05-2013, 08:53 PM
الصورة الرمزية الصيداح
الصيداح الصيداح غير متواجد حالياً

الصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to all
افتراضي كنت عايز أعرف أضمن وأحسن مكان أشتري منه كورولا جديدة وهل ممكن أشتري من التوكيل مباشرة

سلام الله عليكم

بإذن الله بعد جولة في عالم السيارات شوفت السبع دوخات فيهم من تويوتا لهوندا لسكودا لرينو لميتسوبيشي
رجعت في الأخر برضه لتويوتا خاضعا لقوانين السوق المصرية

فإن شاء الله ناويين نجيب تويوتا كورولا لكن دي أول مرة نشتري زيرو فمحتاج مساعدتكم
أشتري منين أضمن وأفضل مكان ويكون تسليم علطول مش متأخر
وأخبار التقسيط إيه عايز أعرف نظامه بيكون إزاي يعني لو مثلا هدفع 100ألف وأقسط الباقي هتكون نسبة الفائدة كام

عرفوني الموضوع من طأطأ لسلام عليكم

وشكرا لكم جزيلا
قديم 16-05-2013, 08:56 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كنت عايز أعرف أضمن وأحسن مكان أشتري منه كورولا جديدة وهل ممكن أشتري من التوكيل مباشرة

انا شايف تنتظرى الشكل الجديد من تويوتا كورولا موديل 2014

اقترب موعد نزوله الى الاسواق

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 16-05-2013, 09:06 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كنت عايز أعرف أضمن وأحسن مكان أشتري منه كورولا جديدة وهل ممكن أشتري من التوكيل مباشرة

استني الشكل الجديد هوه نازل على شهر 9 على حسب ما سالت فى الحدود دي استناه احسن بدل ما تشتري الشكل اللى هيبقه قديم

قديم 16-05-2013, 09:06 PM
الصورة الرمزية الصيداح

الصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to allالصيداح is a name known to all

طيب الأسعار هتبقى كما هي ولا هتزيد تاني ومتوقع ينزل في شهر كام
قديم 16-05-2013, 09:07 PM
الصورة الرمزية الصيداح

مفيش مشاكل ننتظر الشكل الجديد لكن برضه عايز أعرف النظام إيه علشان مجيش ساعتها وأسأل نفس الأسئلة