العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 19-02-2012, 02:51 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصرياً: علاج خدوش السيارات الزيرو و العودة بحالتها الاصلية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seamans4 مشاهدة المشاركة

أولاً : أنا أسف جداً لأن التليفون أتسرق منى ودى التليفونات الجديدة
01001526524
01111674000
ثانياً : بالنسبة للأسعار كالأتى
- علاج الخدوش تبدء من 70 جنية قابلة للزيادة على حسب الكشف
- الكار كير يبدء من 100 جنية للسيدان و 180 جنية للفان و الجيب
- والان لدينا سمكرة ودهان ايضاً للسيارات الزيرو و كسر الزيرو بخصم خاص لأصحاب المعارض وخصم خاص جداً لأعضاء المنتدى

مهندس \ تــامر أبــراهيم
مدينة نصر : 01001526524
و مدينة الرحاب : 01111674000
معلش يعني ايه عندك سمكره للسيارات الزيرو انت حضرتك بتصلح السيارات الزيرو اللي بتباع في المعارض لو كان كده يبقي انا بقلك اتقي الله واعرف انك كده بتشترك في غش الماس اللي ملهاش ذنب وياريت تقولنا علي المعارض اللي بتتعامل مع حضرتك عشان نتجنب نتعامل معاها
قديم 24-02-2012, 07:37 PM
seamans4 seamans4 غير متواجد حالياً

seamans4 has a spectacular aura aboutseamans4 has a spectacular aura aboutseamans4 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

معلش يعني ايه عندك سمكره للسيارات الزيرو انت حضرتك بتصلح السيارات الزيرو اللي بتباع في المعارض لو كان كده يبقي انا بقلك اتقي الله واعرف انك كده بتشترك في غش الماس اللي ملهاش ذنب وياريت تقولنا علي المعارض اللي بتتعامل مع حضرتك عشان نتجنب نتعامل معاها
لو جد عندة اى استفسار يا ريت يكلمنى على التليفون او فى رسالة و على العموم انا بتقى الله الحمد لله
قديم 26-02-2012, 04:12 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

العنوان يا فندم

geologist the best
قديم 11-07-2012, 07:48 AM
algentel2008 algentel2008 غير متواجد حالياً

algentel2008 is on a distinguished road

العنوان من فضلك
قديم 11-07-2012, 12:58 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

حضرتك يعنى السمكره فى بعض الخبطات لازم الدهان بيتشال حضرتك بترشها ولا ايه النظام يعنى ؟