العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 11-03-2010, 09:24 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شروط لوحات السياحه وايه الضمانات؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

ماتحرمش من ارائكوا يا غالين وشاكر جدا للردود
وهو واضح فعلا ان الموضوع مش سهل
انا كل الى سمعته ان فيه قرى سياحيه فى شرم بتاخد العربيه منك وبتقوم هى بتغيير اللوحات لسياحه والعربيه بتبقى باسمهم و بتشتغل ليموزين فى القريه وتقف فى باركينج القريه وبتشتغل بالدور مقابل 300 جنيه فى الشهر كايجار للباركينج والعربيه مش بتتهلك شغل خفيف يعنى توصيل لزوار القريه
بس بصراحه قلقت من ان العربيه هتبقى باسمهم وكمان مش معقول مقابل 300 جنيه بس فى الشهر

فكنت عاوز استفسر ويمكن حد يستفيد بالموضوع ده

وشكرا للردود
مفيش فى الشغل والتجارة شى اسمة سمعت تاكد واعرف الشروط بالضبط ولو محتاج اى مساعدة انا تحت امرك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 11-03-2010, 10:57 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

مفيش فى الشغل والتجارة شى اسمة سمعت تاكد واعرف الشروط بالضبط ولو محتاج اى مساعدة انا تحت امرك
للاستفسار السريع
0125485222
ماهو انا بسأل هنا علشان اتأكد من اهل الخبره

مغترب مصراوى لبلده هاوى
قديم 12-03-2010, 12:04 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

ابعد عن الموضوع دة فى اغلب الاحيان شركة سياحة مترخصة تاخد عربيتك وتشغلها بنفسها وتديك كل شهر تمن تاجير الشهر منك كانك بتشغل عربيتك ولو اخدو فعلا السيارة بتكون بس لمدة تلات سنين وبعدها بتطلع من الخدمة بس طبعا السيارات اللى بتاخد نمر سياحة بتكون من غير جمرك يعنى الالنترا انا ركبتها من المطار سيارة سياحة وعرفت من السائق تمنها فى حدود 55 الف جنية مصرى بس موديل 2010 بس بعد 3 سنين تخرج من السياحة ممكن تتباع وتتحول لملاكى
قديم 18-03-2010, 02:54 AM
tito mohmmed tito mohmmed غير متواجد حالياً

tito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to alltito mohmmed is a name known to all

يعني الموضوع دة مش كويس من الاخر ولا اية بظبط

الكلمات الدليلية
سيارات السياحة