العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-03-2012, 04:54 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

سلام عليكم
من الواضح يا باشا انك انسان محترم وذوق وان شاء الله يكون فى تعامل ما بينا فا كنت عايز اعرف لو عايز اعمل فرش جلد فى قماش والارضيه جلد وكسوة جلد للطارة عشان بتقشر تتكالف كام العربية لوجان
ملحوظه فى فرش راكب على الفبريكه بس تعبان مله
ياباشا والله عاجز عن الشكر وكلام حضرتك دليل على ان اعضاء مصر موتورز كلهم محترمين وذوق , وانا يشرفنى انى اتعامل مع حضرتك او حتى تشرفنا بزيارة نتعرف عليك , هنتكلم عن اللوجان - فرش جلد فى قماش ( خامات مستوردة بضمان عامين + خياطة مزدوجة ) 800ج قبل الخصم - الارضية 400ج قبل الخصم - الطارة جلد طبيعى 350ج قبل الخصم
الاجمالى 1550ج - وبعد الخصم (15%) 1318ج يعنى 1300ج بس كدة مش هاقدر اعزمك على حاجة لما تشرفنا عشان 18ج كانوا ثمن المشاريب , علما بانى محترم وذوق وبخيل شوية بس شوية كتير , شرفت الموضوع ياباشا وياريت لو تشرف صفحتنا على فيسبوك ( الرابط فى التوقيع ) وتدينى رايك فى شغلنا وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 15-03-2012, 05:06 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmzm0000 مشاهدة المشاركة

والله انت تمام التمام ونفسي اجي اعمل كسوه لعربيتي عندك بس المشكله انا من اسكندريه ممكن اجي واخلص في نفس اليوم ؟؟؟؟؟
ياباشا والله انت اللى تمام التمام ومش لاقى كلام اشكرك بيه , التفصيل والتركيب فى نفس اليوم وتقريبا من 8:6 ساعات , وعندى مقاسات بعض السيارات فلو عربيتك منهم ممكن تبعتلى صورة لصالون عربيتك وتقولى على درجة اللون اللى انت عايزها واحنا نفصل الفرش وتيجى على التركيب بس يعنى فى حدود ساعتين تلاتة , شرفت الموضوع وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض , وتقبل تحياتى

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 15-03-2012, 09:30 PM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

السلام عليكم
حضرتك انا معايا لادا 2105 وعاوز اغير الكراسى الاماميه واعملها كسوه نظيفه
ممكن تقولى سعر الكراسى الاماميه كام
وتكلفة كسوه كامله للعربيه كام
ولكم جزيل الشكر
قديم 15-03-2012, 11:35 PM
zmzm0000 zmzm0000 غير متواجد حالياً

zmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

ياباشا والله انت اللى تمام التمام ومش لاقى كلام اشكرك بيه , التفصيل والتركيب فى نفس اليوم وتقريبا من 8:6 ساعات , وعندى مقاسات بعض السيارات فلو عربيتك منهم ممكن تبعتلى صورة لصالون عربيتك وتقولى على درجة اللون اللى انت عايزها واحنا نفصل الفرش وتيجى على التركيب بس يعنى فى حدود ساعتين تلاتة , شرفت الموضوع وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض , وتقبل تحياتى
والله عداك العيب انت راجل محترم جدا بس للاسف متأكد ان الفرش اللي محتاجه مش جاهز عندك عالعموم دي صور الصالون

واخد بالك الكنبه اللي وراء لوحدها 5 قطع غير المخادع الرأسيه

ويا سلام لو التصميم ده بقي اللي تعمل زي بتاع التيدا او الكروز واو توريني اي حاجه علي مزاجك بس قوللي حيتكلف كام بعد الخصم

مؤسسه الاصدقاء لتجاره قطع الغيار الاستيراد
متخصصون في
الفيات (125-132-124-131-127-1300-128)
- لادا - ريجاتا - تمبرا - ريتمو - بلونيز )
وجميع السيارات الكوري والياباني ( هيونداي - لانوس - نوبيرا - كيا - تويوتا - متسوبيشي )
01281349010- 01210498639
: 010104~171:
قديم 16-03-2012, 07:45 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

ياباشا والله عاجز عن الشكر وكلام حضرتك دليل على ان اعضاء مصر موتورز كلهم محترمين وذوق , وانا يشرفنى انى اتعامل مع حضرتك او حتى تشرفنا بزيارة نتعرف عليك , هنتكلم عن اللوجان - فرش جلد فى قماش ( خامات مستوردة بضمان عامين + خياطة مزدوجة ) 800ج قبل الخصم - الارضية 400ج قبل الخصم - الطارة جلد طبيعى 350ج قبل الخصم
الاجمالى 1550ج - وبعد الخصم (15%) 1318ج يعنى 1300ج بس كدة مش هاقدر اعزمك على حاجة لما تشرفنا عشان 18ج كانوا ثمن المشاريب , علما بانى محترم وذوق وبخيل شوية بس شوية كتير , شرفت الموضوع ياباشا وياريت لو تشرف صفحتنا على فيسبوك ( الرابط فى التوقيع ) وتدينى رايك فى شغلنا وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض .
ربنا يخليك والله مش عارف اقولك ايه فعلا محترم وبلاش موضوع بخيل ده هههههه ويا سيدى المشاريب عندى وان شاء الله فى القريب العاجل هتشرف بالزيارة والتعرف على انسان ذوق زيك ندخل فى الشغل انا دخلت على البيدج وملقتش صور لى اللوجان مافيش رينو غير سينيك وفلونس انت معملتش حاجه للوجان قبل كده ولو عملت يا ريت بردو تورينى صور علشان الواحد يبقى عندوا فكر عن الشغل هيبقى عامل ازاى
ملحوظه متشرفتش باسمك انا محمد اسامه

الكلمات الدليلية
ابواب السيارة, ارضية السيارة, سقف السيارة, فرش سيارات