العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية

المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية كتب وشروحات ومقالات تعليمية عن كل فروع هندسة وميكانيكا السيارات

قديم 26-09-2008, 06:59 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الوصايا السبع والاءات السبع

توضيح هام

تم فعلا وقف العضو عن طريق (تعليق عضويتة)
بمعنى ان العضو يستطيع متابعة ما يكتب فى المنتدى دون ان يمكنة فتح موضوع جديد او التعليق على موضوع موجود
كما ان الوقف لن يسجل فى ملف العضو لان ديه مسؤليه الادارة ككل مش انا بس

واعلن بكل الصدق ترحيبى لاى حكم سواء من الاعضاء اوالادارة عن مدى صحة ما يدعى العضو من افتراءات على الادارة
كما اعلن بكل الصدق والعزم انه اذا كان هناك من يتفق مع العضو فى ما ذهب اليه من فشل وفساد ومحسوبية الخ الخ فى الادارة فانا بنفسى ساعلن سحب الثقة من الادارة ككل واعادة الانتخابات الخاصة بمجلس ادارة المنتدى بل وطرح صلاحياتى انا شخصياً كعضو مؤسس للمناقشة من قبل مجلس الادارة المنتخب سواء الحالى او الجديد

واتمنى ان يتاكد العضو المحترم ان عزمنا (نحن الادارة والمؤسسين) على اقامة منتدى حر بمعنى الكلمة حقيقى ولا مزاح فيه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-05-2010, 08:09 PM
الصورة الرمزية qaMpa
qaMpa qaMpa غير متواجد حالياً

qaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to beholdqaMpa is a splendid one to behold

_________________________ _______________

الكبير دايماً كبير
_________________________ _______________

لكل مصري كل ومل وزهق من حكم الفساد والظلم

والي مش مصدقني

يتفضل يخش يتفرج

ويخش يدي زي توكيل لجمعية التغيير

انا واحد من الناس اديت توكيل

الموقع https://www.taghyeer.net/

قديم 06-05-2010, 09:18 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

حتى لو كنت بتتجاوز يا ابو نورا فده حائك انته موسس المنتدى يعنى مش عضو عادى

وانا بصراحه وبامانه مشفتش منك اى تجاوزات بالعكس

وانا لو مكانك وعضو بيعمل معايا كده هوقف عضويته مش هسيبه يخش معايا فى جدال مستمر
قديم 06-05-2010, 09:51 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

يا بخت مصر موتورز بيكو
مصر موتورز منتدى ثرى ومحترم بأعضاءه الراقيين و حبهم لبعض و حرصهم على بعض و على المنتدى
أى منتدى فيه ناس زى دى لازم يبقى أنجح منتدى على المستوى الأخلاقى و الفنى
لأن طبعا الأخلاق هى الأهم و أى شئ آخر يأتى فى مرتبة بعدها .. و احنا الحمد لله عندنا كتير من الاتنين
بجد والله يا شباب أنا لما بكون فى مصر موتورز بكون بين عيلتى و اصدقائى المقربين
و يا رب أشوفكم جميعا على خير ان شاء الله لأنى بجد يشرفنى أنى أكون عضو فى منتدى فيه ناس زيكم

دى مشاركه للعضو bmkbmk فى احد الموضيع هما دول اعضاء مصر موتورز