العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-02-2011, 07:57 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future
افتراضي رد: ضبط 6 صواعق كهربائية مع راكب بمطار القاهرة

:craz yW14:
قديم 15-02-2011, 07:58 PM
الصورة الرمزية ابو جودة

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future
افتراضي رد: ضبط 6 صواعق كهربائية مع راكب بمطار القاهرة

:coptic_Eg ypt:
قديم 15-02-2011, 08:00 PM
الصورة الرمزية ابو جودة

افتراضي رد: دلوقتى بس عرفت لية سيتى ستارز متسرقش

ربنا يشل كل حرامى
قديم 15-02-2011, 08:33 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حاله الريس الصحيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو جودة مشاهدة المشاركة

ربنا يرحمه ويموت
هههههههههههههه
فكرتنى بشيج جامع كان فى المنطقه عندنا زمان
كان وهو بيدعى فى صلاه الجمعه يقول
اللهم اشفى كل مريض
وان ماشفاهوش يااااااااااااااااااخده
قديم 15-02-2011, 08:59 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دلوقتى بس عرفت لية سيتى ستارز متسرقش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

بدون تفكير مؤكد فية زي دول موجودين عند سفارة امريكا بعد حصول الاحداث الاخيرة
يعني لما السفارة الامريكية تضحك علينا وتقوللك ان عربياتها اتسرقت اللي داست 24 برئ من المتظاهرين دا كلام عبط في عبط
ازاي اتسرقو ومؤكد فية ناس زي دول واكتر بيحموا السفارة
حسبي الله ونعم الوكيل
وايه اللى خلاك متاكد يا ا/ وليد ان العربية دى متسرقتش وانهم بيضحكوا علينا وان هما اللى عاملين كده
طيب للعلم بقى .. انا حمايا شغال فى مكتب الملحق السياسى للسفاره الامريكيه وهو اكدلى ان العربية اتسرقت من جراج فى شارع الشيخ ريحان

وانا بنفسى شفت امبارح مكالمه لواحد اتصل واقسم بالله انه كان من ضمن اللى كانوا موجودين ساعه اللى حصل وقال اننا مانعرفش العربيات بتاعه ايه
احنا كل اللى نعرفه اننا خرجنا العربيات دى من جراج علشان نعملها ساتر ضد القنابل والرصاص اللى كان بيتضرب علينا ومره واحده فيه اتنين ركبوا العربيه وجريوا بيها ويعتقد انهم من الشرطه

بص انا مش بكدبك ولا بصدقهم .. بس انا مش عايز ناخد حكم مسبق على كل حاجه قبل ما نعرف الحقيقه وفيه تحقيق شغال

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة