العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 16-08-2012, 01:50 PM
mustafa811 mustafa811 غير متواجد حالياً

mustafa811 has a spectacular aura aboutmustafa811 has a spectacular aura about
للاهمية معاك النترا 2012 ادخل بسرعة

السلام عليكم

انا معايا النترا 2012 يا شباب و كنت جايبها من حوالي 8 اشهر و ليا ملاحظات على ال interior بتاعها و كنت عاوز اي حد معاه العربية ده يدخل و يشاركني اراؤه بخصوص ال interior و بخصوص نقاط معينة

مثلا :

العربية عندي من ساعة ماجبتها و ماعنديش فيها مشاكل الا في الداخل و خصوصا الابواب المصنوعة من بلاستيك رخيص لا يليق بالعربية و لا السعر المدفوع فيها

اولا جرب تمسك دراع الباب و اتكي عليه ضغطة خفيفة هتسمع صوت تزييقة البلاستيك

ثانيا من غير ما تضغط على حاجة و انت ماشي هتسمع الابواب بتزيق لوحدها

ثالثا لو خدت مطب بجنب مثلا بحس بتزييق على الباب نفسه

رابعا السماعات لما اعلى ال bass بتاعها اسمع زنة و ما تروحش الا لما انزل الشباك و عملوهالي مرة في التوكيل و راحت بس جت تاني

ياريت تشاركوني اراؤكم لان لو الكلام ده مابيحصلش عندكم يبقى انا عربيتي بقى لالبطة السوداء
قديم 16-08-2012, 04:40 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معاك النترا 2012 ادخل بسرعة

طيب حضرتك سمعت تزييق الكرسي اللي جنب السائق .؟؟؟
أهو ده عيب ملحوظ جدا كل اللي حضرتك زكرته برضه انا موافقاك فيه مية المية لأنه كل ده ملحوظ جدااا
هو بيني وبينك العربية عفشتها زي الزفت وربنا يسملنا الطريق ويكفينا شرها يعني هي من برة هلا هلا ومن جوة يعلم الله ده حكمي بعد عشتي مع الالنترا 2012 من شهر مايو اللي فات

أكثر الأشخاص أهمية
هم الذين يسكنون خيالاتنا قب
ل النوم
قديم 16-08-2012, 08:59 PM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

العربيه مفهاش اى تزيق ملاحظه والعربيه معايا من شهر 10 الي فات
تقبل تحياتى وعيد سعيد

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 16-08-2012, 09:06 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

معايا الالنترا من شهر 11 ومعندييش تزييق خالص ولا باب ولا غيره
قديم 17-08-2012, 12:20 AM
mustafa811 mustafa811 غير متواجد حالياً

mustafa811 has a spectacular aura aboutmustafa811 has a spectacular aura about

طب ال ماعندووش تزييق ممكن يمسك دراع الباب الداخلي من جوه و يضغط عليه و لو سمعت تزييقة يبقى كلنا واحد بس ساعات عربية متربطة احسن من عربية .. و ساعات الحساسية للاصوات ده بتفرق من واحد لواحد .. يعني ممكن واحد اول ما يقعد في العربية ياخد باله علطول و ممكن واحد مياخدش باله غير لما يدقق .. و على فكرة انا عامل ال bass بتاع الكاسيت على 8 درجات