العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 13-02-2012, 05:00 PM
الصورة الرمزية mmbader
mmbader mmbader غير متواجد حالياً

mmbader is a jewel in the roughmmbader is a jewel in the roughmmbader is a jewel in the rough
افتراضي رد: جي بي اس نافيجيتور بارخص سعر في السوق

وانا كمان معاكوا ان شاء الله بس المهم شرح كيفية التركيب ومصاريف التركيب ولو فى حد كويس يركب الجهاز لو محتاج ذلك وبالتوفيق
قديم 13-02-2012, 06:37 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

أنا معاكم ومحتاج 2

ومافيش مشكله من أني أدفع مقدما بشرط أن يكون هناك ضمان مناسب للمبلغ المدفوع

وياريت نجيب الـ7 بوصه بدل الـ5 بوصه

أخر حاجه بالنسبة للضمان أعتقد أنه مالوش أي لزوم لأن الجهاز مالوش وكيل هنا في مصر ولامراكز خدمه ومش معقوله هانبعت الجهازالصين يتصلح

أنا شخصيا هاشتريه على أساس أنه بدون ضمان
قديم 13-02-2012, 07:26 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

انا بعمل طلبيات و بيان اسعار من شركات مختلفة

بس توجهي العام ان الجهاز يبقى بمواصفات مفيش زيها في مصر
زي تلفيزيون و مدخل فيديو ( علشان الكاميرا الخلفية ) و بلوتوث ( علشان الكار كيت و استقبال مكالمات الموبايل ) و في نفس الوقت يكون شاشة 5 بوصة ( غالبا حجيب فعلا ال 7 بوصة ) هاي ديفينيشن
و بروسيسور اطلس 5 بسرعة 600 ميجاهرتز
و رامات 128 و ذامرة 4 جيجا

السعر بدون شحن حتى الان لل 7 بوصة في حدود 60 دولار تقريبا بالمواصفات دي يعني 370 جنيه و بدون جمرك
قديم 13-02-2012, 08:42 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

زي تلفيزيون و مدخل فيديو ( علشان الكاميرا الخلفية ) و بلوتوث ( علشان الكار كيت و استقبال مكالمات الموبايل ) و في نفس الوقت يكون شاشة 5 بوصة ( غالبا حجيب فعلا ال 7 بوصة ) هاي ديفينيشن

السعر بدون شحن حتى الان لل 7 بوصة في حدود 60 دولار تقريبا بالمواصفات دي يعني 370 جنيه و بدون جمرك
حاول أن يكون بحثك يكون للشركات الموجودة فى مدينة Shenzhen على أساس أن أرخص شحن بيكون هناك، وعلى فكرة ديه أشهر مدينة الكترونيات فى العالم ومصدر رئيسى لمكونات معظم الأجهزة فى العالم.

قديم 13-02-2012, 10:03 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

ياريت تفضل مهتم بالموضوع وما تزهقش