العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 19-01-2012, 03:34 AM
ماجد المصرى وبس ماجد المصرى وبس غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محام حر

ماجد المصرى وبس will become famous soon enoughماجد المصرى وبس will become famous soon enough
افتراضي رد: عربيتى اتسرقت

بشكر الله سبحانه وتعالى ثم اشكركم جميعا واتمنى من الله وبكل اخلاص وصدق انا لا يقع اى انسان ف هذا الموقف والمحنه ويارب تردمال كل من سرق وان تحمى امولنا يارب وشكرا وجزيل الشكر لكل الاعضاء
قديم 19-01-2012, 03:44 AM
midogeem75 midogeem75 غير متواجد حالياً

midogeem75 will become famous soon enough

الف مبروك ....... بس عندي عتاب صغير ليك . انت ليه ظلمت الشرطه وقلت انهم مربطين مع الحرامي!!!!!!!!!!! واللي لاقها ورجعهالك الشرطه برضه. مش كده ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ يا سيدي انا لست بضابط شرطه وانما انا مواطن عادي لماذا نحكم ونصدر الاتهامات علي اي احد بدون ادله . ام ان هذه اصبحت صفه عامه في مجتمعنا ؟؟
قديم 21-01-2012, 05:56 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

اللهم رد الضالة المفقودة والمنهوبة الى صاحبها سالمة ان شاء الله

قديم 22-01-2012, 11:36 PM
الصورة الرمزية Muhammad A
Muhammad A Muhammad A غير متواجد حالياً

Muhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond repute

الف مبروك:01FDAB~189 :
قديم 23-01-2012, 01:20 AM
ماجد المصرى وبس ماجد المصرى وبس غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محام حر

ماجد المصرى وبس will become famous soon enoughماجد المصرى وبس will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midogeem75 مشاهدة المشاركة

الف مبروك ....... بس عندي عتاب صغير ليك . انت ليه ظلمت الشرطه وقلت انهم مربطين مع الحرامي!!!!!!!!!!! واللي لاقها ورجعهالك الشرطه برضه. مش كده ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ يا سيدي انا لست بضابط شرطه وانما انا مواطن عادي لماذا نحكم ونصدر الاتهامات علي اي احد بدون ادله . ام ان هذه اصبحت صفه عامه في مجتمعنا ؟؟
لان دا حصل فعلا وقالولى هنديك رقم واحد وكلمه وكدا قولتلهم انى مش هسكت وهقلب الدنيا
وادفع اى مبلغ مقابل انى اموت الحرامى دا من الاخر اتجننت لما قالولى كدا ومسكتش وصلت لغايه الحاكم العسكرى والاداره العامه للمرور ف القاهره والحمد لله ربنا رد ضالتى تانى سالمه من غير اى مشاكل وربنا يرد ضاله كل من فقدها