العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 20-11-2010, 09:42 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيدية العيد : اتسرقنا ورايحين نشترى المسروق مننا !!!!!!!

سبحان الله

والحمد لله أنك عرفت تآخد حقك
فعلاً صاحب الحق قوى

وللمنفعة العامة
يا ريت تذكر أسم المحل وعنوانه علشان الكل يآخد حرصه

قديم 20-11-2010, 10:16 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

ودى آخرة الحرام

والحمد لله رجعتلك حاجتك والغلطان اخد عقابه

قديم 20-11-2010, 10:20 PM
walidelwahsh
Guest

طبعا بقولك الحمد لله على رجوع العلامات...بس فيه نقطة مهمة جدا لا التكاتك السبب ولا انك تركنها في مكان امان انها مش حاتتسرق...طب انا عربيتي التوليدو اتسرق منها العلامة بتاعتها من جوة مدينة الانتاج الاعلامي وانا اصلا ساكن في عين شمس وساعات كنت باركنها بعيد جدا عن البيت وماكنتش تتسرق ولا حتى لما اركن عند بيت الحاجة في العباسية...وطلع عيني اني الاقيها لغاية لما جبت زيها من التوكيل ب 50 جنية وياريت ماتتسرقش تاني...اللي بيسرق بيسرق عشان هو حرامي اصلا
قديم 20-11-2010, 10:35 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خسائر العيد : اتسرقنا ورايحين نشترى المسروق مننا !!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedalkouly مشاهدة المشاركة

والله فلوسك حلال وشكرااا على الخبر
شكرا ليك يااستاذ احمد

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 20-11-2010, 10:38 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

والله العظيم دى حاجه تجنن لكن احمد ربنا انو محدش من بتوع التكاتك اخدهم لكن بصراحه ده حرامى غبى اوى مش هاين عليه يشيل الازق الى على العلامه لكن ده ستر من عند ربنا على شان تتاكد انى دى حاجتك
وكمان فى حاجه جنتنى اكتر ياعنى الراجل صاحب المحل مشترى العلامه من الحرامى ب9جنيه و عاوز يبعها ب50 جنيه والله الراجل ده عاوز علقه محترمه
اية ياكيمو انت كنت عايزها مترجعش ولا اية يامعلم هههههههههههه وفعلا الراجل اتعمل معاة الواجب فى القسم هو والحرامى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ