العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 30-12-2012, 04:48 PM
الصورة الرمزية حسين122
حسين122 حسين122 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب و صاحب نشاط خاص

حسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant future
افتراضي رد: العربيه اتسرقت عز الضهر بالمنصورة

الحمد لله
أنا مكنتش قريت كل الردود
الحمد لله
ربنا يحفظها لك
و ياريت تركب لها جهاز انذار متطور بيتعلن عنه في المنتدى هنه عشان يحدد موقعها دائمآ
ربنا يحفظها لكم
و ألف مليون مبروك

لا حول و لا قوة إلا بالله

طباعة الكتالوج و البوستر و التكت و الأستيكر و الدفاتر و الشنط الورقية وعلب الدوبلكس
فقط أتصل يصلك مندوبنا في القاهرة و المحافظات
01110107705
22518148 02
من أهم عملاؤنا :شركة الدلتا ( إيديال زانوسي ) - تكنوجاز - أولمبك جروب - كوفرتينا - هني ويل - سيراميكا كليوباترا - آلبو جروب - آميكو مديكال - آنجلو تكستايل - حلواني لابجيت - العمده للألبان - و غيرهم و لله الحمد .
ashre_printhouse@yahoo.co m
قديم 31-12-2012, 04:11 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold

تصدق انا كنت فى اولاد رجب النهاردة وكنت بحكي لصاحبى على قصتك وحاطط ايدي فى جيبى على مفتاح العربية

الف مبروك يا باشا وخلى بالك على مفتاحك بعد كدة واوعه تدخل اولاد رجب تاني

قديم 31-12-2012, 02:18 PM
hisham853 hisham853 غير متواجد حالياً

hisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmo7areb مشاهدة المشاركة

تصدق انا كنت فى اولاد رجب النهاردة وكنت بحكي لصاحبى على قصتك وحاطط ايدي فى جيبى على مفتاح العربية

الف مبروك يا باشا وخلى بالك على مفتاحك بعد كدة واوعه تدخل اولاد رجب تاني
الحمد لله علي رجوعها و ربنا يرد كل ضاله لصاحبها ان شاء الله .. معلش انا مش عارف اعمل رد باقتباس المشاركة علشان ارد علي كل واحد لوحده فاعذروني معلش....
و بالنسبة لموضوع اولاد رجب بصراحة الناس هناك محترمين جدا و متعاونين لاقصي درجة سواء مشرفين الامن او المسئولين عن كاميرات المراقبة او مدير الفرع و المشكله مش فيهم ابدا و اللي حصل هناك كان ممكن يحصل في اي مكان تاني خصوصا مع كمية السرقات الرهيبةاللي موجودة اليومين دول بجد حاجة فوق الوصف انا كنت بسمع عن السرقات اللي زادت بس ابدا مش متخيل انها بالحجم ده من الكام يوم اللي العربية كانت مسروقة فيهم و انا بجري من القسم للمديرية للمباحث ز طول ما انا ماشي بسمع في حكايات و بشوف بلاغات عن سرقات عجيبة و صدقوني احد اسباب نشري الموضوع ان الكل يخلي باله من طريقة السرقة دي لان لو العربية فيها ميت جهاز انذار و ميت قفل ولا هينفع لان الباشا بيدورها بمفتاحها . كفانا الله و اياكم شر السرقةو ربنا ينتقم من الاشكال دي و السلام عليكم و رحمة الله

My Dream
قديم 31-12-2012, 02:26 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

ربنا يرضلك ضالتك ان شاء الله
قديم 31-12-2012, 02:45 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute

الف مليون مبروك...ركب انذار محترم و قفل دركسيون و زر فصل كهرباء فورا