العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 31-10-2012, 03:41 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتي اتسرقت بعد ما اشتريتها بيومين بالظبط انا هتشل

كان الله ف عونك وان شاء الله خير وتلائيها
قديم 31-10-2012, 05:14 AM
taklaloveu taklaloveu غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه فى شركة الفامون للأدويه

taklaloveu has a spectacular aura abouttaklaloveu has a spectacular aura abouttaklaloveu has a spectacular aura about

اولا : معلش ربنا يصبر حضرتك .. وصدقنى اهم حاجه ان حضرتك واسرتك بخير .. يمكن ربنا سمح بحاجه زى دى انها تحصل عشان يرد عنك شر انت ماتعرفوش
ثانيا: كلام كتير من الأعضاء منطقى انه اكيد حد من الل كان بيتعامل مع العربيه سواء صنايعيه او سواقين يكون معاه نسخه من المفتاح ارجع للبائع واسئله كان بيسيب العربيه للصنايعيه ولا دايما بيتابع الشغل فيها بنفسه .. كمان تجار السيارات المستعمله ممكن تخلى معارفك واصدقائك يوصوهم على سياره بنفس مواصفات عربيتك يمكن توصل ليها ..
مش هطول على حضرتك اخيرا صدقنى : اتأكد ان كله للخير ..
وربنا معاك وانشالله توصلها قريب
قديم 31-10-2012, 08:25 AM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

اللهم رد عليه ضالته ربنا يصبرك وان شاء الله هتلاقيها انا واحد صاحبى عربيته لانسر اتسرقت فضل يدور عليها بس بصراحة عن طريق حرامية وتجار مخدرات لحد مالاقاها ودفع فلوس طبعا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 31-10-2012, 05:39 PM
mas4710 mas4710 غير متواجد حالياً

mas4710 is on a distinguished road

اشكركم جميعا
ويارب يتقبل دعواتكم ودعواتي يارب
ويارب ما تكتبها على حد تاني ان عربيته تسرق يارب
ومناسبة اتسرقت فين ؟ العربية اتسرقت في المنصورة في شارع احمد ماهر كانت راكنة تحت البيت
ادعولى
ويارب يااارب رد عليا ضالتي
قديم 02-11-2012, 09:54 PM
msr1192 msr1192 غير متواجد حالياً
من انا؟: موظف
التخصص العملى: اداري
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

msr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to all

بص يا سيدى اللى سارقها مش صاحبها اللى انت اشترتها منه لانة لو عامل نسخة مفتاح هيستنى لما العربية تتاخد فرحتها (الواحد لما بيكون لسة جايب عربية بيكون طول النهار عينة عليها ومش عايز حد يلمسها حتى ) وبعدين يعمل عملته
اللى سرق العربية من اهل منطقتك عارفك وعارف اوقات دخولك وخروجك ولو قرب من العربية الناس مش هتشك فية
ربنا يعوضك ويخلف عليك احسن منها