العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

موضوع مغلق

قديم 16-08-2009, 09:31 PM
الصورة الرمزية Col.Eng.Khaled
Col.Eng.Khaled Col.Eng.Khaled غير متواجد حالياً
التخصص العملى: عميد مهندس

Col.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant futureCol.Eng.Khaled has a brilliant future
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن الرينو

معاك يا كبير

لما بلاقي عمالقة في رينو يتكلموا .... ألتزم أنا الصمت و أتعلم
قديم 16-08-2009, 09:49 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Col.Eng.Khaled مشاهدة المشاركة

معاك يا كبير

لما بلاقي عمالقة في رينو يتكلموا .... ألتزم أنا الصمت و أتعلم
باشا مفيش عمالقه قدام حضرتك ده انت الكبير برضه

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 16-08-2009, 11:29 PM
الصورة الرمزية chato_eg
chato_eg chato_eg غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى محمد
التخصص العملى: مصمم أزياء

chato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond repute

طبيعى مسألة تغيير الإسم دى....
تركيا أصبحت بتجمع الكليو III ...يعنى كان لازم إيجاد إسم بديل للكليو السيدان...خصوصا إن فيه كليو إسمها Campus تشبه الموجودة فى مصر حتى 2008 لكن هاتسباك و بتتعمل فى سلوفانيا و شوية منها فى بمصنع رينو فى فرنسا

قديم 18-08-2009, 08:47 PM
mr.bmw mr.bmw غير متواجد حالياً

mr.bmw is on a distinguished road

مرحبا يا بوب ,
يعطيك العافية على المعلومات القيمة
والله انا عندي استفسار بشكل عام عن الرينوا
وبدي اعرف حسناته الرينوا و سيئاته من ناحية القيادة ولاداء الاستهلاك وثمن قطع الغيار
لانو والله سمعت عن عيوبة الرينوا انو بعد قيادة مدى معين من الكيلومترات كيلوا تبدا الخلل والمشاكل والعيوب وخصوصا اللمشاكل الكهربائية بالتحديد . فا والله ياريت تعطينا افادتك بالموضع وكل الشكر مقدما
قديم 18-08-2009, 09:50 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.bmw مشاهدة المشاركة

مرحبا يا بوب ,
يعطيك العافية على المعلومات القيمة
والله انا عندي استفسار بشكل عام عن الرينوا
وبدي اعرف حسناته الرينوا و سيئاته من ناحية القيادة ولاداء الاستهلاك وثمن قطع الغيار
لانو والله سمعت عن عيوبة الرينوا انو بعد قيادة مدى معين من الكيلومترات كيلوا تبدا الخلل والمشاكل والعيوب وخصوصا اللمشاكل الكهربائية بالتحديد . فا والله ياريت تعطينا افادتك بالموضع وكل الشكر مقدما
شرفتنا فى القسم يا باشا بس يا ريت حضرتك بس تحددلى بتتكلم عن اى موديل من رينو عشان اقدر افيد حضرتك منتظر ردك وبأذن الله اقدر افيدك
اخوك بوب الجامد

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
رينو, رينو 19, رينو ميجان, رينو لوجان, رينو سيمبول