العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 06-06-2009, 10:53 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ابيزا 99 حلوه؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thewesaman مشاهدة المشاركة

بالنسبه لاحتياجي فحيبقي جوه البلد يعني اروح بيها الكليه اتفسح مع صحابي كده يعني مع العلم اني سواقتي هاديه جدا و مش بتاع جري ولا تغريز بس في نفس الوقت عايز عربيه مثلا لما احب اسافر بيها تدي معايا وبرضو لو كنت مستعجل و حبيت اجري برضو شويه ما تقولش لا بس انا اهم حاجه عندي ان العربيه تبقي اقل مصاريف و مشاكل ده رقم واحد قبل ال سي سي و الكلام ده وبرضو اللي قطع غيارها ارخص و اكتر توفر و اسهل في التعامل معاها طبعا حضرتك عشان استاذ و رئيس قسم فهمت ان انا عايز عربيه عمليه....... وبالنسبه للمبلغ انا اخري 34 او اقل حبه كمان

اما حضرتك العربيه اللي معروضه عليا حالتها فوق الممتازه طبعا بالنسبه لعين الناظر بمعني اني لسه ما كشفتش عليها بس انا حاسس ان شاء الله انها زي الفل مع العلم انها متظبطه من كلو يعني كاسيت سي دي جنوط سنتر زجاج كهربي كل الحاجات دي بس حضرتك اللي شدني انها عامله 87 كم بس و انا من خبرتي الصغيره اعتقد ان ده ممتاز بالنسبه لعمر العربيه ولما اتكلمني قالي نخلص علي 34

وطبعا عشان احترت قولت لازم اسئل الكبير محدش حيفدني غيره....
تمام يا باشا يبقي خليك في ال99 كده انت مش هتحتاج الاستفذاذ اللي بيحبه الشباب في ال 94 ptmnlo123per122

بس عشان متقولش محمد مقاليش العربية قطع غيارها مش غالية اوي بس مش رخيصة دي حاجتها كلها الماني و اسباني انما هي مش بتستهلك قطع غيار حاجتها معمرة

اكشف قبل ما تشتري اكشف قبل ما تشتري اكشف قبل ما تشتري انا قلتها 3 مرات اهو اكشف اكشف اكشفptmnlo123per122

ميزة العداد الديجتال بتاع ال99 ان صعب اللعب فيه فا الي حد كبير العداد صادق بس برضه الكشف هيخلينا نتأكد اذا كان العداد مش ملعوب فيه ولا ملعوب فيه

بس لو 87 الف فعلا يبقي خدها بس برضه اكشف

IBIZA
قديم 06-06-2009, 11:12 PM
thewesaman thewesaman غير متواجد حالياً

thewesaman will become famous soon enough

يا باشا بجد مش عارف اقولك ايه مش معقووووووووووووووولل!!!!!

ايه السرعه و الجمال في الرد و التنسيق ده...انا حاسس زي ما تكون اخويا اللي بينصحني واللهptmnlo123per112
انا بس ليه سؤال اخير انا عارف ان من كتر الاسئله اللي سئلتها لحضرتك مفروض تيجي تضربني و تهزئني كمان بس معلش انا عشمان في كرم اخلاقك فاستحملني شويا.....

ايه احسن طريقه للفحص عن العربيه من كلو و ادق طريقه ايه عشان ما اتخمش اخوك اصلو غلبان شويه ههههههههه

و طلب اخير بس ده محبه والله ممكن ايميل حضرتك و ما تخافش مش حرزل علي حضرتك و لو مش حينفع صدقني مافيش والله اي مشكله
و مليوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووون مليوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووون شكر يا باشا علي زوقك ومجهودك الجبار ......................... .
قديم 06-06-2009, 11:26 PM

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

يا باشا بجد مش عارف اقولك ايه مش معقووووووووووووووولل!!!!!

ايه السرعه و الجمال في الرد و التنسيق ده...انا حاسس زي ما تكون اخويا اللي بينصحني واللهptmnlo123per112
انا بس ليه سؤال اخير انا عارف ان من كتر الاسئله اللي سئلتها لحضرتك مفروض تيجي تضربني و تهزئني كمان بس معلش انا عشمان في كرم اخلاقك فاستحملني شويا.....

ايه احسن طريقه للفحص عن العربيه من كلو و ادق طريقه ايه عشان ما اتخمش اخوك اصلو غلبان شويه ههههههههه

و طلب اخير بس ده محبه والله ممكن ايميل حضرتك و ما تخافش مش حرزل علي حضرتك و لو مش حينفع صدقني مافيش والله اي مشكله
و مليوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووون مليوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووون شكر يا باشا علي زوقك ومجهودك الجبار ......................... .
في ايه يا عم علي فكرة انا مش كبير في السن زي ما انت فاهم انا في كلية زيك برضه 3 حقوق ptmnlo123per122

اضربك ليه بس ما انا زماااااااااان قبل ما اعرف اي حاجة كنت بسأل برضه و بهري الناس اسألة و لحد دلوقتي في اللي بيفهم اكتر مني و بهريه اسألة برضه

الميكانيكا تفحصها عند محمد سمير ورا حديقة بدر في جسر السويس الصاج عايز سمكري بقي و انت هناك ممكن تسأل محمد سمير علي سمكري لو عنده اشطه لو مش عنده يوديك لواحد

masterpeace_18@hotmail.co m

IBIZA
قديم 06-06-2009, 11:48 PM
thewesaman thewesaman غير متواجد حالياً

thewesaman will become famous soon enough

شكرا يا جميل علي المعلومه و مين قالك اني فاكر انك كبير في السن انا قصدي كبير يعني في المعلومات و عالم الابيزا

المشكله اني ساكن في اسكندريه معلش نسيت اقول لو تعرف حد هناك يبقي اشطه والله و لو لا مفيش مشاكل ان شاء الله اسئل و الاقي واحد كويس بس معني كلامك ان فحص البنزينه ملوش لزمه كويس لان انا كنت فاكر فحص البنزينه ده حاجه جامده.....
قديم 07-06-2009, 12:43 AM

شكرا يا جميل علي المعلومه و مين قالك اني فاكر انك كبير في السن انا قصدي كبير يعني في المعلومات و عالم الابيزا

المشكله اني ساكن في اسكندريه معلش نسيت اقول لو تعرف حد هناك يبقي اشطه والله و لو لا مفيش مشاكل ان شاء الله اسئل و الاقي واحد كويس بس معني كلامك ان فحص البنزينه ملوش لزمه كويس لان انا كنت فاكر فحص البنزينه ده حاجه جامده.....
انت فين في اسكندرية يا باشا؟؟

و طبعا فحص البنزينة اي كلام مش جامد عايزه واحد بيفهم و متخصص في العربيات دي و هسألك علي حد في اسكندرية بس قول يا رب

IBIZA