العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 04-07-2014, 07:00 AM
bakerkassab bakerkassab غير متواجد حالياً
من انا؟: بكر
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السيارات و سواقتها

bakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nice
استفسار bmw e34 ولا bmw e30

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
انا النهارده حبيت استفسر من اخواني الافاضل في المنتدى عن مين افضل من العربيتين دول e34 & e30 حبيت اعرف مين افضل في الشراء و مين افضل في سرعه البيع و لو عاوز ادخل بيها سباق درفت مين تكون افضل منهم
و شكرا.......

قديم 04-07-2014, 03:20 PM
الصورة الرمزية medo390
medo390 medo390 غير متواجد حالياً

medo390 will become famous soon enoughmedo390 will become famous soon enough
افتراضي رد: bmw e34 ولا bmw e30

السيارتين كل واحده من فئه اخرى e30 اكثر شبابيه e34 سياره الفئه الخامسه الاكثر فخامه من حيث الشراء واعاده البيع e30 سوقها افضل مرغوبه عن e34 من حيث الدريفت e30 ماتور 2500 وكارونه لوك احلى دريفت واحلى شغل مش معنى كدا انى بغلط فى e34 لا دريفتات برضه وشغل عالى بس e30 حجم اصغر ووزن اقل فى الدريفت اداء اعلى بس انا احب فى الاتنين e34 سياره فخمه وكبيره صالون واسع شنطه كبيره وابشنز اعلى قويه جدا بس اهم حاجه الحاله تكون عربيه ستوك نظرا لانها موديل قديم لو بتحب الفخامه والوسع يبقى e34 بتحب الشبابيه يبقى e30 بس بالنسبه للدريفت والشد الاتنين بى ام اكيد شغل عالى بس e30 درفت اكتر بالنسبه لقطع الغيار الاتنين موجودين واسعار معقوله بس انت ممكن تدخل معاهم فى المقارنه e36 دى اكثر شبابيه ودريفت وزى ما عاوز تقول قول دى عربيتى على فكره واوسع من e30 وقطع غيار متوفره جدا اكثر من الاتنين بس افخم واحده فى التلاته e34 ارجو اكون افادتك

I LOVE BMW

التعديل الأخير تم بواسطة medo390 ; 04-07-2014 الساعة 03:23 PM سبب آخر: غلطات كتابيه
قديم 07-07-2014, 03:47 AM
bakerkassab bakerkassab غير متواجد حالياً
من انا؟: بكر
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السيارات و سواقتها

bakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nice
افتراضي رد: bmw e34 ولا bmw e30

الف شكر على مساعدتك وكلامك الجميل ده يا فندم بس ال e36 سعرها هيكون عالي شويه عشان كده بفكر في ال e30 اكتر يعني ....... لكن هل حجمعها من جوه عائلي و كده ؟؟؟؟؟؟