العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 10-02-2010, 02:03 PM
alyaa elsayd alyaa elsayd غير متواجد حالياً

alyaa elsayd is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

الشركات الخاصة بترفض اعطائنا بيان بالمرتب او تضمننا اعمل ايه
انا معايا 12000 جنيه وهدفع قسط 1000 جنيه فى الشهر وعايزه عربيه كسر زيرو شاهين او كيا سيدان
ارجو الرد سريعا
0166672835

التعديل الأخير تم بواسطة alyaa elsayd ; 10-02-2010 الساعة 02:05 PM سبب آخر: عايزه اضيف رقم الموبيل
قديم 10-02-2010, 02:21 PM
eshoo eshoo غير متواجد حالياً

eshoo will become famous soon enougheshoo will become famous soon enough

السلام عليكم يا استاذ سيف. ياريت حضرتك تفيدنى فى موضوع تقسيط المستعمل ده لانى ان شاء الله هاعمل الخطوه دى مع الاخذ بانى هادفع مقدم كبير حوالى 20000 فى عربيه اكسنت او لانسر كريستاله او ابيزا 2001
قديم 10-02-2010, 04:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alyaa elsayd مشاهدة المشاركة

الشركات الخاصة بترفض اعطائنا بيان بالمرتب او تضمننا اعمل ايه
انا معايا 12000 جنيه وهدفع قسط 1000 جنيه فى الشهر وعايزه عربيه كسر زيرو شاهين او كيا سيدان
ارجو الرد سريعا
0166672835
حضرتك ممكن تقولى ضمناتك اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 10-02-2010, 04:59 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eshoo مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا استاذ سيف. ياريت حضرتك تفيدنى فى موضوع تقسيط المستعمل ده لانى ان شاء الله هاعمل الخطوه دى مع الاخذ بانى هادفع مقدم كبير حوالى 20000 فى عربيه اكسنت او لانسر كريستاله او ابيزا 2001
حضرتك ممكن تقولى ضمناتك اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-02-2010, 03:09 PM
fire333works fire333works غير متواجد حالياً

fire333works is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

يا استاذ سيف 1000 شكر على مجهود حضرتك فى المنتدى و بجد إنت من الناس اللى خلوا الإستفسار عن طريق النت شىء ليه وزنه

المهم يا فندم عندى سيارة سوزكى سويفت سيدان((مكيفة_زجاج كهربا))موديل 1997 ((أوراق العربية بإسمى)) عاوز أبدلها بلانسر كريستالة وأنا موظف دخلى صافى 4000 بس برده الشركة بتاعتى رافضة تطلعلى مفردات مرتب أنا ممكن أدفع 1500 قسط و تكون عربيتى القديمة((السويفت)) هى المقدم

ضمانتى : العربية بإسمى((السويفت))_ عندى شقة تمليك بإسمى برده ((بس لسه بعقدها الإبتدائى فاضل ليها قسط واحد وتخلص )) و معايا طبعا كل الأوراق اللى تثبت ده

فحضرتك قولى إيه المطلوب منى عشان أمشى فى إجراءات التبديل

و أنا هتابع على الموقع مع حضرتك كل يوم لحد ما ألاقى ردك بإذن الله