العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 07-12-2011, 03:13 PM
الصورة الرمزية sheko_2000eg
sheko_2000eg sheko_2000eg غير متواجد حالياً

sheko_2000eg will become famous soon enough
افتراضي رد: عايز عربية تقسيط مستعمل .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pota4Ever مشاهدة المشاركة

ارجو الرد يا اخوة .. اذا كان فى رد ؟
اصلك قفلتهالو زي الدومينو عشان كده مش عارف يرد
قديم 08-12-2011, 09:21 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربية تقسيط مستعمل .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pota4Ever مشاهدة المشاركة

شكرا جدا اخ سيف على الرد
المرتب 2000 جنية
وانا مقيم فى القاهرة
طيب وبالنسبة للفائدة هتبقى كام ؟؟
بالاضافة انا مش هقدر ادفع 1000 او 1200 جنية فى الشهر فهل ممكن نزود فترة القسط ؟؟
جزيل الشكر مرة تانية .
لا يجوز ان تزيد المدة فى موديلات اواخر التسعينات الى اكثر من سنة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 08-12-2011, 09:54 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جاد الشراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hammoda مشاهدة المشاركة

انا ساكن فى الجيزة الموديل 85 الى 90
لا يتم تقسيط الموديلات اقل من 95 وقربيا مش اقل من 96
للاستفسار السريع
09009488
قديم 08-12-2011, 11:53 PM

افتراضي رد: تقسيط للعاملين بالخارج

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مودي توب مشاهدة المشاركة

انا بابا شغال برى مصر ودوخت علشان اطلع عربيه بالتقسيط الكل يقلي لازم 50% من تمن العربيه لو حد يعرف بنك غير نظام ده ياريت يقلي
لو هو موجود فى مصر الان فى اكثر من حل مفيش مشكلة ومقدمات اقل من 50%
للاستفسار السريع
09009488
قديم 10-12-2011, 12:25 AM
Khaled Suleiman Khaled Suleiman غير متواجد حالياً

Khaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura about
عاجل مطلوب سيارة فرنا تقسيط لترخيصها اجرة

السلام عليكم التاكسى فتح عندنا فى الفيوم مطلوب على وجه السرعة سيارة فرنا اقل فئة فى السعر بيضاء مقدم 5000جنيه وقسط شهرى 3000جنيه2010 وما فوق ت0104380359

التعديل الأخير تم بواسطة Khaled Suleiman ; 10-12-2011 الساعة 01:13 AM

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة