العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى الاطباء

نادى الاطباء خاص بالموضوعات الطبية التى يضعها المتخصصون خدمة لباقى الاعضاء

قديم 12-04-2011, 05:16 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حملة أنقاص الوزن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

مبلاش
انا ساكت
خليني ساكت احسن

براحتك

انا انصحكم كلكم تبقو زي كده رشيــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــق
قديم 12-04-2011, 05:55 PM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future

بسم الله ماشاء الله بداية جيدة
الي فعلا قرر يخس حيبعتلي علي الخاص وزنة وطولة وطبيعة شغلة بيخلص الساعة كام وبينام امتي
وعند بدء المسابقة كل واحد حيستلم النظام الغذائي المناسب لية وبعد اسبوع كل واحد يقولي وزنة الجديد
شرط المسابقة الجدية كررت الموضوع دة كتيييييييير
انا مستني رسايلكم

قديم 12-04-2011, 06:04 PM
الصورة الرمزية twlight
twlight twlight غير متواجد حالياً

twlight has a spectacular aura abouttwlight has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

قولى انتى بس وزنك وطولك وبعدين نشوف موضوع الدكتور دا

وبعدين حضرتك بتقولى انك متابعه دلوقتى مع دكتور فياريت تقوليلنا اول ما بدأتى ريجيم كان وزنك كام
هو انا حضرتك وزنى 78 وطولى 162 ده حاليا وانا دلوقتى متابعه مع دكتورعلشان اكمل الى بداته علشان بعد الولاده كان الوزن زاد جدا وكان 103 وفضلت اعمل ريجيم سنه الااربع شهور والحمد الله الاربع الشهور الى بطلت فيعم الريجيم فضلت محافظه على الوزن ده بس انا عاوزه اوصل ل 70

قديم 12-04-2011, 06:16 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة twlight مشاهدة المشاركة

هو انا حضرتك وزنى 78 وطولى 162 ده حاليا وانا دلوقتى متابعه مع دكتورعلشان اكمل الى بداته علشان بعد الولاده كان الوزن زاد جدا وكان 103 وفضلت اعمل ريجيم سنه الااربع شهور والحمد الله الاربع الشهور الى بطلت فيعم الريجيم فضلت محافظه على الوزن ده بس انا عاوزه اوصل ل 70
بيتهيألي ان حضرتك محتاجة تفضلي على كده فترة ومتنزليش تاني على الاقل لما جسمك يستقر وترجعي تنزليه بعد فترة لان كده ممكن يدخل في اضرار تانية انتي في غنى عنها
والرأي طبعا اولا واخيرا للدكاترة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 12-04-2011, 06:26 PM
الصورة الرمزية twlight
twlight twlight غير متواجد حالياً

twlight has a spectacular aura abouttwlight has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

بيتهيألي ان حضرتك محتاجة تفضلي على كده فترة ومتنزليش تاني على الاقل لما جسمك يستقر وترجعي تنزليه بعد فترة لان كده ممكن يدخل في اضرار تانية انتي في غنى عنها
والرأي طبعا اولا واخيرا للدكاترة
انا حضرتك وقفت فتره شهرين ورجعت بدات دلوقتى من اسبوع واحد والدكتور ممكن يقول رأيه ايه