العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 30-01-2012, 11:04 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا كونت على وشك انى اشترى الكيا سبورتاج و تراجعت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

حضرتك الموضوع اللى حضرتك بعتلى الرابط بتاعه انا ناقله من احدى المنتديات الاخرى

مش انا اللى كاتبه بنفسى
انا كنت عاوز اوضح ان حضرتك كاتب هنا فى الموضوع ده ان مافيش منها اتوماتيك فى مصر رغم ان صوره العربيه الى فى الموضوع التانى الى حضرتك مش كاتبه بنفسك اتوماتك رغم ان العربيه فى مصر وتوكيل يعنى فى مصر منها اتوماتيك . نرجو التوضيح للافاده العامه .

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
قديم 31-01-2012, 01:34 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

انا كونت بتكلم انى شوفت النيسان قاشقاى

و مفيش منها غير مانوال بس فى مصر

لكن فيها اوتوماتيك خارج مصر

ده توضيح فقط

قديم 31-01-2012, 01:41 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

بعد الالمانى مش هتلاقى حاجة تعجبك ابدا
قديم 31-01-2012, 01:49 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Neo206 مشاهدة المشاركة

بعد الالمانى مش هتلاقى حاجة تعجبك ابدا

و الله عندك حق كل شويه ارجع ارجع و اشوف الالمانى برده
قديم 06-02-2012, 01:20 PM
mmbadroo mmbadroo غير متواجد حالياً

mmbadroo will become famous soon enoughmmbadroo will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

و الله عندك حق كل شويه ارجع ارجع و اشوف الالمانى برده
توكل على الله السوبرتاج عربية تحفة وانا من حوالى 3 شهور شغال بحث عن هذا الموضوع وفى الآخر عرفت ان السيارة نالت احسان واعجاب ناس كثير خاصتا الذين امتلكوها بالفعل - ويعيب على هذا الموضوع الآوفر بريس - أو الأنتظار من 5 إلى 6شهور
الموضوع الثانى بلوتوث __ كنت راكب كارينز ومكنش فيها اشتريت DVD لم كل حاجة (بلوتوث - كاميرا وخلافه انت عارف الباقى - بس وحدة الرفع اعتقد صعب فى السوبرتاج علشان زجاج السائق أوتو فى الفتح ______وفى الآخر كلنا عارفين موضوع الآلمانى والفتيس فى مشكلة حتى فى موديل 2012
وأخيرا" هسأل سؤال صغير - حد سمع فى مشكلة فى أى فتيس كورى بخلاف النوبيرا اوتو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الكلمات الدليلية
كيا سبورتاج