العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-02-2011, 02:44 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يااااااااااااااه ده انتوا وحشتونى اوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و الله يا كومي نفس الشعور
المنتدي و اعضائه وحشوني اوي
كنت كل شويه ادخل علي الكمبيوتر و اشوف النت جه و لا لاء
و اول ما فتح كان مصر موتورز اول حاجه افتحها
عاش مصر موتورز عاش
والله يا حازم باشا انا كنت معسكر فى الشارع وضرب النار جنبى من كل حته بس ربنا سترها.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

طبعا يا كومى ..
عارف بالرغم من انى كنت فرحان لانى كنت مبلطج ومش بروح الشغل الا انى كنت متضايق جدا لانى ماكنتش مستثمر الوقت دا فى انى اقعد على المنتدى..
بس تفتكروا ان لو المنتدى كان شغال كنا هنسيب شوارعنا ومصالحنا فاضيه ونقعد على النت
اعتقد اننا ماتفرقناش ولا حاجه وان كل اعضاء المنتدى كانوا بيتقابلوا كل يوم بس فى الشارع ..
اتقابلنا فى حب البلد .. اتقابلنا فى حماية وطنا من المخربين .. اتقابلنا فى ارائنا اللى فيها مصلحة البلد..
وحمد لله على السلامه لكل اعضاء المنتدى
فعلا عندك حق والله بس بيتهيألى كان لازم هيكون فى ناس هيدخلوا على المنتدى على الاقل فترة النهار اللى ما كناش بنعمل حاجة فيها غير الفرجة على الجزيرة والعربية وحرقة الدم.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

كومي باشا عميد الفيرناوية الاول والله يا كبير انتا اللي واحشتنا وكل اهل طنطا وربنا ما يحرمنا من بعض تاني ويجمعنا دايما في الخير
حبيب قلبى والله وكان نفسى يلموا الصينى فى الهوجة دى بس عدوا المرة دى يلا ,

اخبار فيرنتك ايه مشاركتش بيها فى الظاهرات ولا اللجان الشعبية , انا منيم فيرنتى خالص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

فعلا الواحد عرف قيمه المنتدي في الفتره اللي فاتت
الواحد اتفحت لعب لما مل
مش كدة والنبى , بس للأسف انا كنت شغال عادى علشان انا شغلى من ضمن المصالح الخدمية التى لا تأخذ أجازات

Komy
قديم 03-02-2011, 02:51 AM
الصورة الرمزية Komy

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

تحياتي لكل اعضاء مصر موتور ولبيتي الغالي

علي قد ما الواحد عرف قد اي بيحب مصر موتورز علي قد ما عرف قد اي وطنا الاكبر مصرنا الغاليه عزيزه علينا
عن نفسي الواحد انضرب عليه نار بعدد مهول ومع ذلك متحركش و فعلا حسيت قد اي بحبها و اضحي بعمري فداها وفدا ناسي و اهلي

علي الرغم من صعوبه الامر الي احنا فيه علي قد ما عرفنا ازاي نجمع ايدينا علي بعض و يارب المظاهرات تهدي و تنتهي و نطلع من الموضوع بفوائد و كفايه خراب وكفايه خساره

عوده حميدهو بدايه بعون الله مشرقه من نهايه مؤلمه

تحياتي ليك يا كومي

اما انت بقى مين اللى ضرب عليك نار ده شاورلى عليه علشان اعرفه ازاى بعد كده لما ينشن لازم يصيب الهدف اللى هو العربية طبعا ههههههههههههه

انا مش عارف سابوا الصينى ليه

Komy
قديم 03-02-2011, 03:02 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

دايما سباق ب الخيريا كومى كل مصر واحشانا ترجع لنا ب السلامه مصر مصر مصر بحبك بحبك بحبك

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 03-02-2011, 03:11 AM
الصورة الرمزية Komy

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

دايما سباق ب الخيريا كومى كل مصر واحشانا ترجع لنا ب السلامه مصر مصر مصر بحبك بحبك بحبك

واخبار السبيدر ( 1100 ) إيه اوعى يكون حد جه جنبها

Komy
قديم 03-02-2011, 03:14 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

واخبار السبيدر ( 1100 ) إيه اوعى يكون حد جه جنبها
ماينفعش يا باشا دى حد يجى جمبها
لان لو حد جه جمبها يبقى هو الجانى على روحه

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة