العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 24-11-2009, 02:13 AM
الصورة الرمزية magdyg
magdyg magdyg غير متواجد حالياً

magdyg is on a distinguished road
افتراضي رد: خطوات نقل ملكيه سياره مستعمله خطوه بخطوه

مجهود رائع يا بوب

فعلا انت تثبت محبتك وولائك لهذا المنتدى الرائع
قديم 24-11-2009, 02:17 AM
الصورة الرمزية negmeddin
negmeddin negmeddin غير متواجد حالياً

negmeddin will become famous soon enoughnegmeddin will become famous soon enough

جهد مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووورptmnlo123per154
قديم 02-12-2009, 12:57 PM
Mody2k Mody2k غير متواجد حالياً

Mody2k is on a distinguished road

الله ينور يا باشا مجهود اكثر من رائع وفعلا انا مستغرب انك افتكرت كل ده..على راى حد قال ده الواحد ممكن يكون نسى اسمه ..
انا ليا استفسار: انا اشتريت عربيه من اسبوعين وسجلت عقد البيع فى الشهر العقارى انا دلوقتى ماشى بالعربيه بس برخصه صاحب العربيه القديم وهى فاضل فيها سنه ..
السؤال:انا لغايه امتى اقدر امشى بالعربيه من غير ما انقل الملكيه ليا؟ولا لازم اغير الملكية على طول...
قديم 02-12-2009, 05:59 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mody2k مشاهدة المشاركة

الله ينور يا باشا مجهود اكثر من رائع وفعلا انا مستغرب انك افتكرت كل ده..على راى حد قال ده الواحد ممكن يكون نسى اسمه ..
انا ليا استفسار: انا اشتريت عربيه من اسبوعين وسجلت عقد البيع فى الشهر العقارى انا دلوقتى ماشى بالعربيه بس برخصه صاحب العربيه القديم وهى فاضل فيها سنه ..
السؤال:انا لغايه امتى اقدر امشى بالعربيه من غير ما انقل الملكيه ليا؟ولا لازم اغير الملكية على طول...
المفروض انك تقدر تمشى عادى بيها لغايه قبل ميعاد التجديد بفتره قليله ولتكن شهر عشان تكون فى الامان لان لو ميعاد تجديد الرخصه فات هتضطر تروح تجيب شهاده بيانات من المرور اللى هى تبعه وده حوار ممل كفايه ملل شهاده المخالفات لكن فى العادى انت تقدر تمشى بالعربيه بس تكون حاطط صوره عقد البيع معاك فى العربيه عشان لو حد من المرور رخم عليك

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 13-12-2009, 01:49 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

متقلشي لي انك بتكلم جد يعني المفروض يعني المطلوب اني هعمل كل ده في يوم واحد و علي محفظ اخر كلمتين انسي اخر كلمتين
يا عم انا هريح دماغي و اكلم حد يجيب معايا امين شرطه يخلص لي الحوار زي ايام التجديد و اريح دماغي
الف شكر علي المعولمات القيمه يا مان و ثيتم احترام رغبتك في عدم نقل الموضوع

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ

الكلمات الدليلية
نقل ملكيه سياره