العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 03-03-2010, 08:46 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: لانسر 2010 بوما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

أه موجود منها يا أخى وهاقولك على أسعارها بس خالى بالك الأسعار كانت أقل من كده بكتير لكن أترفعت تانى مش عارف ليه

لانسر 1300 سى سى -88 حصان موديل 2010 مانوال جميع الكماليات =100000 بالتمام
لانسر 1300 سى سى -88 حصان موديل 2010 إتوماتيك جميع الكماليات=106000
لانسر 1600 سى سى -105 حصان موديل 2010 مانوال جميع الكماليات=109000
لانسر 1600 سى سى -106 حصان موديل 2010 إتوماتيك جميع الكماليات=119000
لانسر 1600 سى سى -106 حصان موديل 2010 إتوماتيك Sportجميع الكماليات =130000
لانسر 1600 سى سى -106 حصان موديل 2010 إتوماتيك samجميع الكماليات =133000
يااااااااااااا هو السعر طلع اوي كدا ليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M_Mansour مشاهدة المشاركة

أنا بقارن بين lancer puma-Elantra-fabia
يا ريت المساعده
لانسر افضل من كل النواحي ما عاد المحرك فرق بسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

طبعا الالنترا اشدهم وعربية ملهاش حل وموتور رهيب وعربية من الاخر عيوبها تكاد تكون غير ملحوظه
سوري الانترا عربيه زباله بكل المقاييس لا جوده تصنيع ولا ثبات و استخدام التكنولوجيا بأفراط عربيه تمشي بيها بنت في مدينه او راجل كبير بس هي حوار خسران في ايد الشباب زي ما بقول ديما كوري ثور بدون رجلين ولله لو راضي بيها ربنا معا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

لو مش فارق معاك انها هاتش يبقي فابيا طبعا
بعديها لانسر ثم ايلانترا
ولله يا مان لو هاتش يحاول لطلع للفيات برافو و يكون جاب الخلاصه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 03-03-2010, 09:32 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا عايز افهم ازاى مازالت اللانسر الجيل السابق يوجد منها 2010 وقد تم احلالة بالجيل الجديد فيما يسمى بالشارك وبالتالى هذة اللانسر فى اغلب الاحيان ليست بيابانية المنشأ ربما تكون هندية التجميع لكن يابانية فهذا امر مستبعد لانة اسلوب لا تتبعة المصانع الام فى بلادها الا لو كانت مازالت تجمع خارج بلد المنشأ كما الحال مع النيسان صانى المصرية التجميع والقادمة من مصانع نيسان الكورية وليس اليابان لان الموديل توقف انتاجة واستبدل بالجيل الاحدث كما الحال مع اللانوس التى توقف انتاجها منذة عدة اعوام ربما تقارب على عشر سنوات الان منذ 2002 توقف انتاج النوابيرا واللانوس وجميع موديلات الدايو التى مازالت تنتج فى مصر على اساس كورى تجميع مصرى فى حين انها تاتى من احد مصانع اوروبية الشرقية التى لازالت قيد الانتاج فيها وهكذا ولكم منى فائق الشكر والاحترام
قديم 04-03-2010, 02:30 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انا عايز افهم ازاى مازالت اللانسر الجيل السابق يوجد منها 2010

خليجى
على ما اظن
قديم 04-03-2010, 03:14 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انا عايز افهم ازاى مازالت اللانسر الجيل السابق يوجد منها 2010 وقد تم احلالة بالجيل الجديد فيما يسمى بالشارك وبالتالى هذة اللانسر فى اغلب الاحيان ليست بيابانية المنشأ ربما تكون هندية التجميع لكن يابانية فهذا امر مستبعد لانة اسلوب لا تتبعة المصانع الام فى بلادها الا لو كانت مازالت تجمع خارج بلد المنشأ كما الحال مع النيسان صانى المصرية التجميع والقادمة من مصانع نيسان الكورية وليس اليابان لان الموديل توقف انتاجة واستبدل بالجيل الاحدث كما الحال مع اللانوس التى توقف انتاجها منذة عدة اعوام ربما تقارب على عشر سنوات الان منذ 2002 توقف انتاج النوابيرا واللانوس وجميع موديلات الدايو التى مازالت تنتج فى مصر على اساس كورى تجميع مصرى فى حين انها تاتى من احد مصانع اوروبية الشرقية التى لازالت قيد الانتاج فيها وهكذا ولكم منى فائق الشكر والاحترام
ولله كلامك فعلا سمعته من ناس ان من 2008 و انت طالع تجميع هندي
بس بسأل نفسي يبقا مثلا هتتجمع بره نفس المواصفات مش يتغير الموتور في 2010 و بعض الاشياء في السياره و 2008 و 2099 الطبلو الابانوس فيه مختلف و لون الفرش
يعني ملاحظ اهتمام من المصنع الرئيسي بس موضوع التقفيل ولله ده محير و انا فعلا سمعت كلام عن انه هندي بس العربيه تمام خالص و بقرنها بال2007 مفيش فرق خالص في التتقفيل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 26-03-2010, 03:52 PM
MODYHESSEN MODYHESSEN غير متواجد حالياً

MODYHESSEN is on a distinguished road

انا عايز اسال العربية اللانسر البومة 2010 جميع الكماليات اللي هيا اتوماتيك في منها مانوال ولا مفيش