العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 07-12-2011, 04:54 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل انت من انصار البس يا معلم ؟

انا اشتريت عربيتي متلصمه
الراجل كان ملصمها
واخدتها بعد يومين نص عمره للماتور بطاريه جديه تقريبا كده انا غيرت كل حاجه فيها وبعد ما بقت تمام التمام حب يشتريها مني قولتوا 20 الف واديهالك مع اني شريها منه ب 16.5

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 07-12-2011, 06:31 PM
الصورة الرمزية خميس حسن
خميس حسن خميس حسن غير متواجد حالياً
من انا؟: نفسى اشوف مصر احسن بلد
التخصص العملى: فنى اتصالات

خميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond repute

انا عن نفسى بفتش كل عيوبها كأنى بشترى مش ببيع

كل المجد للشهداء
قديم 07-12-2011, 07:21 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ابراهيم الغزالى مشاهدة المشاركة

قال رسو الله صلى الله علية وسلم

(من غشنا فليس منا )

صدق رسول الله صى الله علية وسلم
هو ده الكلام ....

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 07-12-2011, 08:37 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

انا للاسف لبست اول عربيه اشترتها في حياتي كانت فيات 128 وجبتها غاليه من راجل مربي دقنه وقاعد يقلي انا حجت اربع مرات وتعالي نقرا الفاتحه وصرفت عليها فوق تمنها 8 تلاف جنيه وغيرت فيها كل حاجه العربيه مكنش فيها حاجه سليمه وصاحب العربيه كان ساكن جنبي في منطقتي رحتله اقلتله العربيه عايزه عمره ومساعدين وشغلانه اقلي هخدها بس هخصم الف ونص من تمنها انا بصراحه كنت كمان لسه مرخصها تلت سنين يعني هخسر كتير اقلتله لا بس مش مسمحلك في اللي انت ضحكت فيع علي وبدات ماساتي مع العربيه ديه بس الحمد لله بعتها ولما جيت ابعها قلتله علي كل حاجه وطلبت السعر اللي انا عايزه وهوه ده الصح اقله علي العيوب اللي ف العربيه واطلب السعر اللي انت عايزه عشان ربنا يكرمكو كلكم وداين تدان
قديم 11-12-2011, 02:11 AM
spirit5 spirit5 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: الاجابة تونس

spirit5 will become famous soon enoughspirit5 will become famous soon enough

واللهى الموضوع محيير
انا اشتريت عربيه كيا سيفيا 95 بس كان بالليل واتفرجت عليها قبل ماشتريها اتفرجت عليها كذا مره بس برده بالليل وصاحبها ماقليش على اللى فيها بصراحه خالص
كانت اول مره اشترى عربيه ومختش حد معايا
بعد ماخلصنا ب 25.500 روحت بالعربيه عند بتاع البيبان عشان الازاز وعلى اللى شوفته .
القوايم مخبوطه والببان كانت بايظه و كان لازم تتغير بس هوا عملهم سمكره بس وزباله كمان
المهم ربنى كرمنى وعملت شوية حاجات فيها ومشيت معايا سنه ونص بصراحه زى الفل
لما جيت ابيع . كل ما واحد يجيى يشوفها يطلع فيها القطط الفاطسه لمده شهرين مع العلم انى كنت باقول على اللى فيها بامانه ويكلف كام
وفى الأخر عشان اخلص ومشلش ذنب حد بعتها لمعرض بالبخس 21.5
وربنا يعوضنى احسن منها