العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 25-01-2012, 08:49 PM
صقرمصر
Guest

افتراضي رد: اسعار قطع غيار السياره 128 الاستيراد

ياشيخ طارق انت رجل محترم وخلوق والله يباركلك في كل شيء وانا عايز اجي لحضرتك ياتري هلاقي الموبينه المارلي عند حضرتك واستراد ولا جديد وسعرها كام وهل تركب علي الاسبلتير العادي ولا لازم اغير الكتروني ارجو الافاده ولك كل التقدير والاحترام
قديم 26-01-2012, 12:44 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقرمصر مشاهدة المشاركة

ياشيخ طارق انت رجل محترم وخلوق والله يباركلك في كل شيء وانا عايز اجي لحضرتك ياتري هلاقي الموبينه المارلي عند حضرتك واستراد ولا جديد وسعرها كام وهل تركب علي الاسبلتير العادي ولا لازم اغير الكتروني ارجو الافاده ولك كل التقدير والاحترام
بارك الله فيك على كلامك الطيب وجزاك الله كل خير .
اما بخصوص سؤال حضرتك عن الموبينه المارلى الايطالى فهى ان شاء الله متوفره وسعرها 40 جنيه وهى تركب على الاسبراتير العادى .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 27-02-2012, 08:42 AM
hossameldaly hossameldaly غير متواجد حالياً

hossameldaly is on a distinguished road
للاهمية رد: اسعار قطع غيار السياره 128 الاستيراد

هل يوجد مواتيرأستراد تاتى من الخارج 1300cc بفتيس 4 غيار وده مايقصرشى عمر الموتور أرجو الافادة للاهمية
قديم 27-02-2012, 10:33 PM
yasser.omar yasser.omar غير متواجد حالياً

yasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of light

الى الاخ العزيز الاستاذ طارق
فى البداية لحب اقول لحضرتك "من حبه ربه حبب فيه خلقه" وده بصراحة اللى انا شايفه هنا من اعضاء المنتدى
علا الله قدرك واضاء الله وجهك وزاد الناس فى حبك
انا كان عندى استفسار كام سعر تابلوه الاوبل للــ 128 لان انا عاوز الاوبل ومش عاوز الاونو وهل تركيبه هيكون ارفع القديم وركب الجديد ولا هيحتاج قص والحاجات دى وبالمر كنت عاوز اعرف سعر الطارة لنفس التابلوه بالزور بعلبة دراعات النور والاشارات وغطاها يعنى كله على بعضه كام
والف شكر لك
قديم 03-03-2012, 04:57 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser.omar مشاهدة المشاركة

الى الاخ العزيز الاستاذ طارق
فى البداية لحب اقول لحضرتك "من حبه ربه حبب فيه خلقه" وده بصراحة اللى انا شايفه هنا من اعضاء المنتدى
علا الله قدرك واضاء الله وجهك وزاد الناس فى حبك
انا كان عندى استفسار كام سعر تابلوه الاوبل للــ 128 لان انا عاوز الاوبل ومش عاوز الاونو وهل تركيبه هيكون ارفع القديم وركب الجديد ولا هيحتاج قص والحاجات دى وبالمر كنت عاوز اعرف سعر الطارة لنفس التابلوه بالزور بعلبة دراعات النور والاشارات وغطاها يعنى كله على بعضه كام
والف شكر لك
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
أخى العزيز بارك الله فيك وجزاك الله كل خير على كلام حضرتك الطيب .
أما بخصوص سؤال حضرتك عن الطبلوه والاطمه للاوبل كورسا فسعر الطبلوه 400 جنيه وسعر الاطمه 250 جنيه .
أما بخصوص التعديل فلا يوجد اى فرق فى المقاسات واهم شئ ان يأتى الطبلوه بالضفيره الخاصه للامبيرات والاطمه حتى تستطيع تشغيل الامبيرات بالكامل ووفقك الله .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431