العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 19-06-2012, 05:37 PM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل رايكوا في سكودا فانتازيا 2012 مانيوال

كنت عاوز اعرف ايه رايكوا في سكودا فانتازيا 2012 مانيوال من حيث كل حاجة ومميزات وعيوب وياريت مالكي السياره يكلموني شويه عنها علشان انا احترت جدا انا عارف ان انا حيرتكوا جامد علشان كل شويه اقارن بين عربيتين بس الناس كل يوم تقولي حاجة احسن وبصراحة الاسكودا عجباني جامد وشكلها من جوه جميل اوي بس من ورا يعين ضيقه شويه وبرضو حرام ادفع في عربيه 155الف وتكون وحشه ياريت تقولولي هي حلوه ولالا :GROWIN~1 2:
قديم 19-06-2012, 11:45 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رايكوا في سكودا فانتازيا 2012 مانيوال

الاوكتافيا عربية ممتازة بس عيوبها هي :
1 الموتور بتاعها ضعييييييييييييييف جدا 102
حصان وكامة مفردة (متور الفيرنا اقوي واحسن منه)
2 قطع غيارها غااااااااالية جدا والحكاية دي هتقضي علي فلوسك
غير كده هيا عربية حلوة
انا انصحك تجيب كورولا او لانسر شارك

التعديل الأخير تم بواسطة sherifabden ; 19-06-2012 الساعة 11:46 PM سبب آخر: خطا في الرد