العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 11-11-2010, 07:26 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

ما شاء الله على الذكريات الجميله دة

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 11-11-2010, 08:46 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

لا ملعوبة بجد حلوة
بس انا ساعتها حفظت نمرة العربية عشان كانت سهلة موت و اديتها لأبويا و معارفه قامت بالواجب
قديم 11-11-2010, 11:36 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

كل المواقف اللى قالها الأعضاء تدل على اننا مكناش سهلين كنا شياطين بس بجد مواقف وذكريات لا تنسى وجميلة وجميعها تصلح للأفلام الكوميدية ههههههههههه فشكر لجميع الأعضاء على جمل المشاركات والمواقف الى حكوها وتقبلوا خالص تحياتى وكل عام وانتم بخير

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-11-2010, 02:27 AM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

انا عيبى انى غشيم اوى ومش بخاف فكنت بتعلم على مرسيدس 230 موديل 79 بتاعة اخو واحد صاحبى فالطريق كان ففيه حفرة فى اليمين وجاى قصادى عربية نقل فانا قلبتله نور وكلكستله (مكتوبة صح ولا ايه ) يعنى اديته كلكس فالراجل لقيته بيكلكسلى وبيشد وانا دست بنزين لحد مابقينا خلاص وقمت كسرت الطارة جامد اوى نفدت باعجوبة وقعدت اضحك صاحبى طبعا كان خلاص احتسب نفسه من الشهداء ومكمليش علام
فواحد صاحبى تان عنده تويوتا ميكروباص اشفق عليا وقالى تعالى اعلمك انا فاول مرؤة اركبها حسيت بفرق مش عارف اظبطها خالص لحد ما عرفت اظبطها شوية وانا داخل على تقاطع على شكل حرف T فدخلت بسرعتى بعد مابصيت يمينى وشمالى فلما بقيت فى نص الطريق لقيته بيزعق وبيقولى اهدى شوية دوس على الفرامل فانا قولتله حاضر وببص لقيته لازق فى الزجاج الامامى فبصيتله كده وقولتله انت كويس الازاز جراله حاجة فقالى انا معدتش عاوز اعرفك تانى
مش عار ليه بيستندلوا معايا خصوصا واحد صاحبى خلانى املى تانك العربية عشان يعلمنى وراح مع ناس مشوار لمدة اسبوع الندل
قديم 12-11-2010, 10:33 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_legend مشاهدة المشاركة

انا عيبى انى غشيم اوى ومش بخاف فكنت بتعلم على مرسيدس 230 موديل 79 بتاعة اخو واحد صاحبى فالطريق كان ففيه حفرة فى اليمين وجاى قصادى عربية نقل فانا قلبتله نور وكلكستله (مكتوبة صح ولا ايه ) يعنى اديته كلكس فالراجل لقيته بيكلكسلى وبيشد وانا دست بنزين لحد مابقينا خلاص وقمت كسرت الطارة جامد اوى نفدت باعجوبة وقعدت اضحك صاحبى طبعا كان خلاص احتسب نفسه من الشهداء ومكمليش علام
فواحد صاحبى تان عنده تويوتا ميكروباص اشفق عليا وقالى تعالى اعلمك انا فاول مرؤة اركبها حسيت بفرق مش عارف اظبطها خالص لحد ما عرفت اظبطها شوية وانا داخل على تقاطع على شكل حرف T فدخلت بسرعتى بعد مابصيت يمينى وشمالى فلما بقيت فى نص الطريق لقيته بيزعق وبيقولى اهدى شوية دوس على الفرامل فانا قولتله حاضر وببص لقيته لازق فى الزجاج الامامى فبصيتله كده وقولتله انت كويس الازاز جراله حاجة فقالى انا معدتش عاوز اعرفك تانى
مش عار ليه بيستندلوا معايا خصوصا واحد صاحبى خلانى املى تانك العربية عشان يعلمنى وراح مع ناس مشوار لمدة اسبوع الندل
لا حلوة يادكتور لبست صاحبك فى الأزاز وعايزة يعرفك تانى ازااى وردك علية عند سؤالة عن الأزازجرالة حاجة دة يخلية .......... بجد موت على روحى من الضحك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ