العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN

نيسان NISSAN من اعرق الشركات اليابانية بدات فى عام 1923 باسم داتسون وهى الان تعيش ازهى عصورها تحت قيادة اللبنانى الاصل كارلوس غصن بعد اندماجها برينو الفرنسية اشهر موديلاتها : صنى تيدا مورانا التيما وبريميرا وسكاى لاين وميكرا GTR 350Z

قديم 22-01-2010, 09:51 PM
ynouby ynouby غير متواجد حالياً

ynouby will become famous soon enoughynouby will become famous soon enough
افتراضي رد: لو سمحتم أرجو الرد والإفادة من أساتذة وخبراء الموقع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freeharbya مشاهدة المشاركة

يا باشا ألف شكر ليك والله علي اهتمامك وأمانتك
بس كنت عايز أسألك هو اللون البيج اللي جوه ده مش بيتوسخ بسرعة وبيحتاج تنضيف بإستمرار ولا عادي ؟
وبالنسبة للون الأسود اللي بره أنا بصراحة كان عاجبني لأنه بيدي فخامة للعربية بس انت بتقول مش حلو
معلش أنا تاعبك معايا بكتر اسئلتي بس معلش انت عارف الواحد بيبي قد ايه محتار في الفترة دي
وألف شكر ليك علي الاهتمام
معلش على التاخير فى الرد بس كنت مشغول اليومين اللى فاتت
بالنسبة للون البيج الداخلى مفيهوش اى مشكلة وانا معايا اطفال صفيرين بس بالنسبة للارضية انا جبت طقم دواسات حوض لون بيج وكلة تمام والكراسى ركبت فرش جلد بيج للمحافظة على فرش الفابريكا
اما بالنسبة للون الخارجى انا قلت للك على رايى والباقى يرجع ليك انت وكل تعليقى على اللونين الاسود والابيض انهم مش ميتالك بس وفيه ناس بتقول بلاش منهم لان اى تراب او وساخة بتظهر فيهم بسرعه والعربية تحتاج غسيل وتنظيف كتير
قديم 23-01-2010, 01:43 AM
freeharbya freeharbya غير متواجد حالياً

freeharbya will become famous soon enoughfreeharbya will become famous soon enough
افتراضي رد: لو سمحتم أرجو الرد والإفادة من أساتذة وخبراء الموقع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ynouby مشاهدة المشاركة

معلش على التاخير فى الرد بس كنت مشغول اليومين اللى فاتت
بالنسبة للون البيج الداخلى مفيهوش اى مشكلة وانا معايا اطفال صفيرين بس بالنسبة للارضية انا جبت طقم دواسات حوض لون بيج وكلة تمام والكراسى ركبت فرش جلد بيج للمحافظة على فرش الفابريكا
اما بالنسبة للون الخارجى انا قلت للك على رايى والباقى يرجع ليك انت وكل تعليقى على اللونين الاسود والابيض انهم مش ميتالك بس وفيه ناس بتقول بلاش منهم لان اى تراب او وساخة بتظهر فيهم بسرعه والعربية تحتاج غسيل وتنظيف كتير
ألف شكر يا باشا علي الرد والإهتمام جزاك الله كل خير