العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 01-03-2012, 01:41 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع لتبادل قطع الغيار الزائدة لسيارت الدايو

كريستال يعنى مش ليد !
طيب اية نوعية الكاوتش اللى مركبة البراند التجارى ؟ وبكم الفردة ؟ وبرضة بكم سعر الجنوط الخماسية بعد اذنك وشكرا
قديم 01-03-2012, 02:02 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

كنت عايز اعرف مقاس الجنوط اللى مركبها لو سمحت ؟ المقاس كامل القطر العرض نسبة ارتفاع الاطار بالنسبة لعرضة الخ؟
انا شايف انك فاهم كويس فى اللانوس ومتابغ معظم مشاركتك القيمة علشان كدة معلش اتقل عليك شوية كنت عايز اعرف هو فى عتب فيبر للانوس ؟
السؤال الثالث والاخير انت كاتب انك معدل سيارتك بالكامل ممكن اعرف اية نوع التعديل يعنى هل هو فى التعليق ام فى المحرك او اجهزة نقل الحركة او كلهم ياريت توضح ليا وشكرا مقدما
انا رديت عليك هنا

علشان منخرجش الموضوع عن هدفه

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40182&page=11

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا
قديم 01-03-2012, 02:16 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

هو مقاس الجنط كم اللى مركبة مقاسة بالكامل قطر لنسبة الارتفاع للعرض فى كمان جنط تانى خماسى الاذرع فى الصورة اللى كنت فيها بتغير زيت الجير بوكس ياريت اعرفة برضة

كريستال يعنى مش ليد !
طيب اية نوعية الكاوتش اللى مركبة البراند التجارى ؟ وبكم الفردة ؟ وبرضة بكم سعر الجنوط الخماسية بعد اذنك وشكرا
برده رديت عليك هنا لعدم اخراج الموضوع عن هدفه

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40182&page=11

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا
قديم 02-03-2012, 01:05 PM
الصقر_الجارح الصقر_الجارح غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص حبوب ومُتسامح..أحب الخير لكل الناس..وأحب معرفة الناس
هواياتي: السيارات, الكمبيوتر والإنترنت

الصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام غنايم مشاهدة المشاركة

لأ

لازم الويرات على بعضها ملهاش علاج
أستاذ عصام انا فاهمك بس انت مش فاهم قصدي

أنا قصدي ان في حتة بلاستيك بتنقل الحركة من زرار تقليب الهواء للوير المخصوص لكده..

الحتة البلاستيك اتكسرت من نفسها كده حتت كتير معرفش ليه ؟!!

فهل القطعة دي بتتغير ولا لازم أغير الوش الفضي كله على بعضه؟

وجمعة مباركة عليكم.

التعديل الأخير تم بواسطة الصقر_الجارح ; 02-03-2012 الساعة 01:16 PM
قديم 02-03-2012, 01:11 PM
الصقر_الجارح الصقر_الجارح غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص حبوب ومُتسامح..أحب الخير لكل الناس..وأحب معرفة الناس
هواياتي: السيارات, الكمبيوتر والإنترنت

الصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to all

ياريت يا جماعة اللي عنده استفسار ولا حاجة ملهاش علاقة بالموضوع يستفسر برا الموضوع زي ما الأستاذ عصام قال عشان منخرجش الموضوع عن هدفه..

تقبلو تحياتي,,