العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 13-05-2010, 02:03 AM
kareemkhattab kareemkhattab غير متواجد حالياً
من انا؟: i cant talk about my self
هواياتي: computer and make afriends

kareemkhattab is on a distinguished road
لسة فيه مكانيكيه عندهم ضمير

انا جايب يا جماعة معلومات عن راجل ضميره صاحى جداً . وكمان بيرعي ضميره فى شغاله ومتخصص فى جميع انواع العربيات وخصوصاً البيجو .
هو المهندس هانى واخوه المهندس رمضان

عنوانه / شارع المستشفى متفرع من شارع الهرم - محطة الكوم الاخضر - الجيزة ( هو تانى شارع على اليمين ) ptmnlo123per154

رقم تليفونه / 0120025100 ptmnlo123per1147

بجد انا كنت مبسوط انى بتعامل معهم سمعتهم جيدة جداً وكمان مش غاليين ولا يسرقك بيقولك العيب صح ptmnlo123per171

لو رحته عنده قولوه كريم خطاب بعتنه ليك وان شاء الله هتدعولى لو في اي حاجة كلمونى ptmnlo123per117

El-LoCo LoBo

قديم 13-05-2010, 10:01 AM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لسة فيه مكانيكيه عندهم ضمير

شكرا لتفاعلك وهو ده اللي احنا عاوزينه أي حد يمر بتجربة مفيدة يطرحها للأعضاء لكي تعم الفائدة علي الكل تقبل تحياتي
قديم 13-05-2010, 11:18 AM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

شكراً للمعلومات الجميلة .
وفعلاً بقا قليل قوي لما الواحد بيلاقي فني محترم وخصوصاً ميكانيكي.
وبردو انا عاوز انقل تجربة شخصية مع كهربائي محترم وعندو ضمير.
اسمو حسن بدر هوا في وسط البلد جنب معرض الرواس الي في شارع رمسيس .
هوا محترم جدا وفاهم جدا هوا وأخوة عماد بدر.
وتقبل مروري.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 13-05-2010, 11:43 AM
corsair
Guest

تسلم يا استاذ كريم وربنا يجازيك كل خير وياريت كل الاعضاء اللي اتعاملت مع ميكانيكيه عندهم ضمير وبيراعو ربنا يقولو يا جماعه هما فين

وانا عن نفسي اعرف كهربائي عمري في دنيتي ما شوفت حد عنده ضمير زيه والله يا جماعه بيتعامل بالجنيه وباللاتنين جنيه وضمير مفيش بعد كدا اسمه محسن هوه بيفتح كل يوم ماعدا الاحد من الساعه 8 الصبح لحد الساعه 4 العصر هوه في شارع عين شمس جنب مدرسة الشمس لكن والله انا مش فاكر رقم تليفونه
قديم 13-05-2010, 11:11 PM
kareemkhattab kareemkhattab غير متواجد حالياً
من انا؟: i cant talk about my self
هواياتي: computer and make afriends

kareemkhattab is on a distinguished road

يا جماعة لزم نفيد بعضينا اللى عندو كهربائى كويس واللى عندو ميكانيكي كويس لزم يقول علشان الناس تعرف وتروح وتتعمل معاهم كويس ! بدل المكانيكيه الحراميه انا ياما اتنصب عليا منهم

El-LoCo LoBo