العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 16-01-2009, 09:33 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعلان بيريل

سامح بيه صدقنى لو شربت كرتونة بيريل مش هتعمل معاك حاجة لسببين:

أولا لأن هى مفيهاش كحول اصلا هى نفس تركيبة البيرة ولكن من غير كحول ...

ثانيا يا باشا وده المهم ان دماغك جامدة اوى ميأثرشى فيها الكلام دة ياريس.....ptmnlo123per112 7

لكن عن نفسى انا مش هشربها من باب اتقوا الشبهات

أما بالنسبة لكلام فادى فشراب الشعير من الممكن ان يخمر ويتحول بفعل بكتريا التخمر الى خمر ولكن ده لازم يتم فى حالات مناخية معينة ليست موجودة فى حالة البيريل بمعنى أدق لو حطيت علبة البريل فى الشمس او فى الحرارة عمرها ما هتتأثر ويحصلها التحول التخمرى المقصود لأنها لم تعرض للبكتريا التخمرية ومعزولة تماما بفعل التعبئة المضغوطة الخالية من الهواء....

وفى النهاية عشان موضوع اللانسر ستايل هيبوظ.......

الاعلان انا ما شفتوش بس واضح من وصف ابو نورا فى المشاركة انه اعلان قليل الادب

عموما ده حالنا حتى فى الهزل مش نافعين

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 16-01-2009, 10:24 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعلان بيريل

انا معاك في نقطه اتقو الشبهات ... بس انامش بشربها من حلاوه طعمها او استرجال زي الاعلان ما بيقول
لكن لانها مفيده وبتقلل الاملاح في الجسم بعكس البيبسي والكولا بيضرو الكلى ويزودو الاملاح في الجسم

معلش يا لانسر ... مكنش قصدنا نغير الموضوع ... ودي نقطه كويسه ان الموضوع يفتح موضوعات ويشد الناس للمشاركه ... لأنه اثار نقطه مهمه جدا ...

انا عن نفسي عمري ما شفت لبيريل او حتى فيروز اعلان كويس ... قبل كدا كانت التيمه
اراهنك بيشرب بيريل ..
دلوقتي بقت استرجل...
يعني هما بيعترفو ان البنات بتقرف من طعمها

لأ و الغباء انهم جايبين واحد في اعلان تاني راكب عربيه مع صحابه ... و بيضطر يشرب بيريل علشان ميقولوش عليه مسترجلش .... و يشربها و هو قرفان

يعني هي بيريل دي دوا مثلا ....
شكلها كدا

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 17-01-2009, 12:24 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تعمل حاجه لغزه ...!! خوش وشارك بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ملحوظة بس

American Furniture

مالهوش علاقة بامريكا

دي شركة مصرية

بس عاجباها الأسم
شكرا يا أحمد على المعلومة وبالتأكيد أنت الأدرى بهذه النقطة بالذات لتخصصك في هذا المجال

وأتمنى ان يتنبه الناس إلى مدى اهمية مقاطعة هذه المنتجات ونشر الوعي بين جيرانهم ومعارفهم وحتى بين أصحاب المحلات المتواجدين في مناطق سكننا
قديم 17-01-2009, 12:28 PM
الصورة الرمزية Payoo

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوه لاطلاق اسم الشهيد ياسر علي معبر رفح

وجهة نظر الزميلة "عبير" وجهة نظر صحيحه ولا اجد ما أضيفه على كلامها

وندعوا للشهيد أن يتغمده الله برحمته
قديم 17-01-2009, 12:30 PM
الصورة الرمزية Payoo

افتراضي رد: حملة مقاطعة الشركات الأمريكية و الإسرائيلية و أتباعها

أنا شايف على الأقل نقدر نقاطع "ماكدونالدز" و "كنتاكي"
و "أريال" و "بيرت بلاس"

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى