العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 15-05-2012, 11:01 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اشتري جهاز لكشف الرادار بس يكون شغال في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshamy مشاهدة المشاركة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
1- بالنسبة للإنذار الكاذب انا جربت الكوبرا و الفالنتين ون عايز اقوللك ان نسبة الإنذار الكاذب في الفالنتين1 ل 100 من الكوبرا ...يعني المفروض ان جميع الأجهزة بتعمل نذارات كاذبة بس بتختلف كميتها من نوع لآخر
2- بالنسبة للجهاز اللي حضرتك حتشترية انا بارشح لحضتك الفالنتين عن تجربة
لى سؤال :الجهاز بيتجمرك ازاى يعنى بيدخل تحت بند ايه جمارك وشكراً

قديم 15-05-2012, 11:14 PM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

لى سؤال :الجهاز بيتجمرك ازاى يعنى بيدخل تحت بند ايه جمارك وشكراً
والله انا واحد صديقي كان في امريكا و خليته يشتري لي الجهاز و طبعا دخل بيه من غير ما حد يسأله عليه

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏
قديم 16-05-2012, 10:17 PM
الصورة الرمزية AKRAM_BMW
AKRAM_BMW AKRAM_BMW غير متواجد حالياً
من انا؟: نشيط
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الهكر - السيارات

AKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant future

: 3_8_14::3 _8_14:

مع تحياتى

قديم 20-05-2012, 12:28 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

قديم 20-05-2012, 03:00 PM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo-salama مشاهدة المشاركة

ياباشا ربنا يسمحك ما تمشى على السرعة القانونية افضل عشان خاطر الناس اللى بيحبوك وانا منهم وكمان فيه ناس كتير ماشية جنبك وربنا يسترها دايما
صدقت يا اخى